26 yaşındayım, üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. Kendimi her şeye çok geç kalmış hissediyorum, haksız mıyım?

Bazı maddi manevi şartlardan dolayı geç okumak zorunda kaldım şimdi siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum 26 yaşındayım 3. Sınıfım tüm akrabam yaşıtlarım arkadaşlarım hepsi evlendi bi ben bekar kaldım ben okulu bitirip bi işe girip öyle evlenmek istiyorum ama herkes yaşın geldi geçiyor diyor bunalıma girdim talipte yok ne yapacağım?
26 yaşındayım, üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. Kendimi her şeye çok geç kalmış hissediyorum, haksız mıyım?
Cevapla