Bayrampaşa boşnak mahallesinde tito bayrağı açtım?

bizim gönlümüzde tito da atatürkte bir. ne bu sinir? balkan göçmenleri olmasa tr olmazdı

Bayrampaşa boşnak mahallesinde tito bayrağı açtım?
Cevapla