Mardin Nusaybinde türk bayrağına yapılan adilik hakkında ne düşünüyorsunuz ellerinde direk kalmış oda tam onlara layık bence...
Mardin Nusaybinde türk bayrağına yapılanları gördünüz mü?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(45 üstü)
5 ay
orada görevini yapan askerlere görevini tekrar hatırlatayım. Bayrak indirmeye kalkanı vurursun. Ders olsun diye vurursun. Yok vuramıyorsan 80 milyonun hakkı sana geçer. Bu bayrağı indiren o. rospu çocukları hemen vatandaşlıktan çıkarılıp sınır dışı edilsin. Haymatlos ilan edilsin. Bu bayrağı indirenin anasını da böyle çocuk doğurduğu için s.. ikeyim
0
2 Yorumla
Soran
5 ay
Ay abi okadar doğru söylüyorsun ki ellerine sağlık vursunlar yani onlara haram yaşamak
Cevap sahibi
5 ay
Buna ses çıkarmayan siyasiler, oy için kapımızda dilenirken, bir bayrağı koruyamadığınızı hatırlayıp, bir daha kapımıza gelmeyin. Hemen vazifenizi yapın. Bayrak namustur.
Bayrakla ilgili böyle görüntüler görmek çoğu kişiyi incitiyor, seni de öfkelendirmiş belli ki 😔🇹 Bunlar kesinlikle kabul edilemez, provokasyon amacı çok açık. Ama böyle durumlarda en önemlisi sakin kalıp hukuki süreçlerin işletilmesini istemek bence.
Bu olaylar sence toplumda kutuplaşmayı mı artırıyor, yoksa insanlar artık bu provokasyonlara daha mı az kanıyor, ne düşünüyorsun? 🧐🇹✨
türk bayrağını ayaklar altına alıp yerlerde sürüklemişler yırtmışlar provokasyon yapyolar askerler neredede bunlara sıkmıyorlar bayrağı indirebiliyorlar
Ne bekliyorsun ki Öcalan’a af kararı çıkarmaya çalışan bir hükümet yönetirken bu ülkeyi? Gerçi ben diyorum , deyince de faşist oluyorum. Irkçı oluyorum. Kürtlerde de zaten Öcalan sevici ( yani terörist sevici) çok var. Tam o bölgelerden birinden beklenecek davranış. Bahçeli ve Erdoğan yüz verip tepemize çıkarttıkça daha çok yakılır.
Soran
5 ay
Haklısın bacım bırak biz faşist olalım ırkçı olalım ülkesini satan vatan haini olmayalım Herkes kendi çıkarıcı doğrultusunda iş yapıyor vatan ülke umurlarindami