Babam tutturuyor kışı TR’de geçirelim diye?

Bana çok saçma geliyor, sanki soğuktan ölecek miyiz? Zaten her yeri kıstılar, gaz, elektrik, sürekli kısık kısık geliyor, düşünün telefon şarjları 1 saatte %30 doluyor. Ama ben şahsen gelmem, soğukta olsa burası iyi be

Babam tutturuyor kışı TR’de geçirelim diye?
Cevapla