İş çevresinden erkek arkadaşlarıma "Bro" diyorum, itici mi yoksa normal mi?

Yani sadece samimi arkadaş olarak gördüğüm kişilere diyorum. Bro= Brother 'in kısaltılmışı yani erkek kardeş. Bu arada çok hanım hanımcık kibar biriyim ama bu şekilde konuşmam nasıl görülüyor bilmiyorum

Mesela ;

- Ooo bro yeni araba almışsın hayırlı olsun!

- Bro sana bir iş paslıycam artık komisyon atarsın bana da

Yani bu şekilde konuşmayı daha doğru buluyorum ki onu kanka kardeş gibi gördüğümü samimiyetimin bu şekil olduğunu herkes bilsin. Hem de samimi bir söylem yani

Sizce itici mi?

İş çevresinden erkek arkadaşlarıma "Bro" diyorum, itici mi yoksa normal mi?
Cevapla