Tanıştığım her erkek vıcık vıcık davranıyor, soğuyorum. Normal mi bu?

Tanıstıgım her erkek sulanıyor yok öpmek isterim buluşunca yok çok yakın olmak isterim bu normal mi valla bulusmak istesemde bunları duyunca vazgeçiyorum

Tanıştığım her erkek vıcık vıcık davranıyor, soğuyorum. Normal mi bu?
Cevapla