Bugünü de atlattığıma göre aylaklık moduna geçebilirimm 😅
Cumartesi çalışanlara nispet yapar gibi mi oldu 🤔
Bugünü de atlattığıma göre aylaklık moduna geçebilirimm 😅
Cumartesi çalışanlara nispet yapar gibi mi oldu 🤔
Şu anlık plan yok spontane gelişirse düşünürüz, Olmadı evimizin çiçeği oluruz
En güzeli değil mi ya 🌸
“Tabiki” evde huzurlu hissediyorum kendimi
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim 🌸
Eğer üşenmezsem baya dolu bir haftasonu olacak :D
Çok gizemli oldu bu adminim 😅
Yok be.. Klasik şeyler ama arkadaşlarımla olacağım hep. O yüzden.
Yarın bir arkadaşımla canlı müziğe rakı içmeye gideceğiz.
Ondan sonra başka bir arkadaşıma bilgisayar dizmiştik, onun birkaç ayarını yapmaya gideceğim.
Arkasına pazar sabahı liseden bir arkadaşımla kahvaltı yapacağım falan :D
Arkadaşlarıma vakit ayıracağım kısaca
Rakı güzel :)
İstek parçada destek olurum ben 😅
Cevap
8Cevap
Film izlerim planım bu
Ya bu gün ya da yarın kutsal kutlama var. pazar günü umarım boş geçer.
İyi eğlencelerrr
Yarın ufak çaplı temizlik yaparım sonra pijamalarımı cekip dizi izlicem full.
Darısı başıma :)
Daha hafta bitmedi. Haldur huldur çalışmaya devamke :)
Bende cumartesi çalışmıyorum 😊 hafta sonu kendi kendime vakit geçiririm 🤷♀️
10 saatlik bir plan yapmalıyım.. Sonrası basit..
Yarın çalışıyorum maalesef..
10 saat?
Evet, uyuma planı..
Tamam sen uyu KS bana emanet 🙄
Laf soktu.. :/
İşten çıktım duş aldım eve geldim uyudum dinlendim markete gittim enerji içeceği ve birazda kuruyemiş aldım geceyede güzel bir dizi ile başlayacağım benim planım bu🥰
Evet planımı yaptım mesaiye kalacağım
Bu gün İstanbul'a gidicem
Kediler gelecegi planlamaz
Evet bu hafta sonu planlarım var.
Yapıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?