Güncellemeler
+1 yıl
Soru troldü arkadaşlar. Atlayan herkese sevgilerimle...
Daha erkeksi görünmek için her sözümü küfürle mi bitirmem gerek?
Eğer öyle ise ağzımı yayarak mı konuşmalıyım yoksa İstanbul Türkçesi gibi mi?
Yok pipini büküp kalp yaparsan çok erkeksi olursun asıl.
Şaka mısınız ya her cümleyi küfürle bitirecekmiş, kompleksli ezik derdim denk gelsem.
Denedim olmuyor. Kalp şeklini almıyor yardım eder misin
Cevap
2Cevap
Küfür etmek erkeklik olmuyor erkeklerin erkeklik anlayışı çok saçma bence erkeksen kibar olucak insan olucaksın saygılı olucaksın valla böyle erkeklere hayran kalıyorum tek tük kaldılar çünkü
Onlardan biri de benim amana goyim
Soru troldu öyle biri değilim efenim
Her sözüne küfür eklersen bu seni erkek yapmaz kıro yapar.
kişiye göre konuşmalısın o seni adam yapar her şeye kufur edersen kro olursun
İy hayır
Sen çok kötüsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?