Bugün birkaç kişiyi davet etmiştik, onlara ikram hazırlarken bunun eski bir adet olduğun farkına vardım ama çok ama çok keyif aldım. Siz buna geri dönebildiniz mi?
Dönmediyseniz hemen dönün. 🤞🤩
Dönmediyseniz hemen dönün. 🤞🤩
Davet bence bir akşam oturması demek değildir..
Akşam oturması, kendiliğinden oluşan ve talep edilen bir şeydir..
"Tambirkolik; Akşam müsaitmisiniz, size gelmek istiyoruz?" gibi gibi..
Tambirkoliklere gidilir, çay içilir, ikramları yenilir içilir, hoş ve güzel sohbetler edilir, sonra da çıkıp gelinir..
O kadar güzel ve sevdiğim bir adetti ki..
Ama birey amin.. Kalmadı...
Pandemi den önce de kalmamıştı ama pandemi de bunun tuzu biberi mi oldu sanki?
İnsanlar önceden bir kişi çalışırdı, arabası yoktu, telefonu yoktu.
Ama hep birbirine gider gelirdi..
Bunu evde de konuşuruz..
2 vesait vasıta ile, kucağında çocuklar ve kış günü akşam oturmasına gidilir veya gelinirken, cep telefonları desen herkeste var, araba desen hemen hemen herkeste var ama görüşme, o yok...
Neden yok?
Bahaneler çok..
Bugün herkes çalışıyor, karı koca, çoluk çocuk..
Bugün herkesin gideri çok, hedefi büyük, kanaat o ne ki?
İletişim araba gibi kolaylıklar insanlarda oldukça insanların hayatını kolaylaştırdığı ve daha ulaşılabilir olduğu halde, daha ulaşılmaz olduk, iç dünyamızdaki perdeleri çektik..
Ben o eski günleri özledim..
O güzel akşam oturmalarını, kalabalık iftar sofralarını, çıkarsız ve samimi gülümsemeleri, içten davranışları...
Rabbim hayırlısını versin (Amin)...😔
Amin, ben de hatırlıyorum da eskiden kış gününde arabamız yokken ziyarete giderdik akrabalarımızı vs. Şimdi apartmandaki 5 aile birbirini tanımıyor
Üzücü bir durum gerçekten ama bunu kıracak olan da yine biziz. :) Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın
Cevap
2Cevap
Ben odamdayım hep :D
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?