Bir insan neden arkadaşıyla buluşmak istemez?

Senelerdir görüşmüyoruz, hepimiz kendimize farklı hayatlar kurduk falan ama ben 1 kere buluşmak istiyorum. Uzun zaman oldu sonuçta. Hiçbir kötülüğüm olmadı, art niyetim yok. Neden buluşmak istemiyorlar ki? Neden artık arkadaş olmak istemiyor olabilirler ki? Benim de işlerim var fırsat bulmuşum buluşalım. Yapışkan biri miyim? Mesajıma görüldü atmış arkadaş. Cevap bile vermemiş. Kalbim kırıldı.

Bir insan neden arkadaşıyla buluşmak istemez?
Cevapla