Sevgilim benden genç ve arkadaşlarıyla tanışmaya utanıyorum, tanışmalı mıyım?

3 yaş falan olsa neyse aramızda 10 yaş var ve utanıyorum. Aramız bozuldu ama bir yıl oldu ne arkadaşlarımla tanışıyorsun ne tanıştırıyorsun beni diye kavga çıkarıyor.

Sevgilim benden genç ve arkadaşlarıyla tanışmaya utanıyorum, tanışmalı mıyım?
Cevapla