Bu hayat erkeklere güzel, öyle değil mi?

Erkekler oh ne güzel daldan dala atlasın (evliyken bile), normal görülsün, kadına gelince o. olsun.

Bekarım, 26 yaşındayım ve aşırı hoşlandığım, aşırı etkilendiğim bir ünlüyle fırsatım var...

Haftasonu evinde buluşacağız, tahmin edersiniz zaten olacakları..

Ama sonra pişman olurum diye korkuyorum, sebebi de insanlar.. yoksa bkrt falan umurumda değil.

Erkekler yaşıyor bu hayatı...

Güncellemeler
+1 yıl
Herkese görüşleri için teşekkür ederim...
Bu hayat erkeklere güzel, öyle değil mi?
Cevapla