Neden doğum günün sadece kuru bir mesajla kutlanıyor?

İnsanlara bakıyorum doğum günlerini partileyerek kutluyor ama benim öyle olmadı hiçbir zaman olmadı insanlar gibi eğlenceli bir hayat yaşamadım nerde sıradanlık var bendeydi ve gençliğim bitti çok üzülüyorum nefret ettim hayattan en güzel zamanlarım evde ağlayarak geçti neden doğum günümü kimse kutlamıyor ki neden sadece kuru bir mesajla doğum günün kutlu olsun diyorlar milletin arkadaşları onlara sürpriz doğum günü yapıyor allah bilir bir gün yaşarım böyle şeyler ama her şeyi başkasından geç yaşıyorum nefret ettim hayattan midem bulanıyor…

Neden doğum günün sadece kuru bir mesajla kutlanıyor?
Cevapla