Doğum gününüzü kutlamayan yani bir mesaj dahi atmayan insanlara kırılır mısınız? Bugün doğum günüm hiç mesaj almadım 😔 ?

Oysa ben bütün arkadaşlarımın doğum gününü kutlamıştım. Önemli değil benim için de biraz kırıldım
Doğum gününüzü kutlamayan yani bir mesaj dahi atmayan insanlara kırılır mısınız? Bugün doğum günüm hiç mesaj almadım 😔 ?
Cevapla