Nişanlımın evinde 5 gün kaldık, yemek yapmadılar bize. Normal mi?

Nişanlımın annesinin gözü görmüyor ama hep yemeği o yapar temizliği falan o yapar biliyorum benden çok yemek yapmasını biliyor ve nişanlım da benden iyi yemek yapmayı biliyor abisi ve babası da öyle annesi yanımızda bir fasulye yaptı bir gün birdaha yemek yapmadı onu da biz kendimiz tabağa koyup yedik yanına bı salata bişey de yok babası en azından bir patates bişey de kizartabilirdi ama bize siz yemek yapın biz aşçı mıyız dediler ben de yüzüğü attım normal mi bu yaşananlar?
Nişanlımın evinde 5 gün kaldık, yemek yapmadılar bize. Normal mi?
Cevapla