10 yıllık evliydim iki sene önce boşandım 4 yaşında kızım var ve eski eşim hiçbir şekilde ne maddi ne manevi olarak yardımcı olmuyor, mahkeme aylık 1000 lira nafaka bağladı kızıma ama ayda 15 bin lira kazanmasına rağmen tek bir kuruş ödemedi, yeni sevgili yapmış sürekli kadınla fotoğraflar paylaşıyor lüks restoranlarda ama kendi kızına ayıracak 1000lirası yok. Şimdi soranlar olur sen ne yapıyorsun diye ben de çalışıyorum ama asgari ücretle ve evim kira ve maddi olarak çok iyi durumda değilim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMerhaba.
Şunu söyleyeyim : Evlilik kadar boşanmakta gayet normal bir durum ayrılmış olabilirsiniz belki aradığınız o mutluluğu, bulamadınız olabilir ama bakın burada siz tamamen haklısınız sizle irtibat halinde olmasa bile en azından kızı olduğu için onunla sürekli diyalog halinde olarak maddi manevi yanında olmalıdır bunu yapmıyorsa kendi ayıbıdır orası ona kalmış siz açıkca, bunu konuşarak bir netliğe ulaştırmalısınız durumu diğer türlü bunu yaşatmaya hakkı yok bu yüzden üzülerek stres yapıp ruhen yıpratmayın kendinizi sizden daha değerli daha kıymetli kimsenin olmadığını bilmelisiniz ve bunun üstesinden, gelebileceğinize inanın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbenim eski esim de bosandiktan sonra odemedi. hatta eger nafaka istersem cocugu alip yurt disina gondermekle tehdit etti. ben nafaka bile isteyemedim tam 8 sene. 8 sene boyunca sevgiliden aevgiliye kostu tek kurus para biriktiremedi. Ben cocuguma adadim kendimi, onu buyutebilmek icin annemerkek kardes kahrini cektim. Ama cok sukur yavrum, Allahin bana emaneti, suandq 16 yasina geldi. 8. yasindayken birden eski esim vicdana geldi, varini yogunu cocuguna gondermeye basladi. 8 yasindayken 5bin lira nafaka odemeye basladi. Ne oldu ne degistirdi bilmiyorum. Belki kadindan kadina kosarken asil onemli olanin cocugu oldugunu farketmistir. Ama bir ayrinti ben 16 sene boyunca hayatima birilerini alsam bile ne cocuguma haklastirdim, cocugumun haberi oldu, ne gorustugum kisilerin benim cocugumun varligindan haberi oldu ne de eski esimin. Gizli yasadim. Kimlik vermeden. Soyadimi yalan atarak mesela. Sanirim eski esim bu sebeple hayatima kimseyi almadigimi dusundu
125 Yorumla- +1 yıl
Evli misiniz peki şu an. Veya kocanız evli mi
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı yorumumu okusaydin bu soruyu sormazdin. Hicbir erkegi cocuklarima yaklastirmadim yazdim. Yani evlenmedim.
Cevap sahibi+1 yıleski esim de evlenmedi, hicbir hayatinďaki kisiyi cocugumuza tanitmadi
- +1 yıl
Yorumu okudum da "çocuğum şu an 16 yaşında" kısmını kacirmisim. 16 yaşına dek belli etmedin sonrasında belli ettin ya da evlendin mi diye merak ettim
- +1 yıl
İkiniz de kendinize yazık etmişsiniz bence. Evet çocuğun hayatı için çok güzel takdire şayan ama 2 genç insan evlenmeden yaşıyor. Doğru gelmiyor bu bana. Yaşlarıniz kaç şu an
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı haha , hic de oyle degil. Katilmiyorum. Anne isen annesin. Once cocugun gelmeli.
- +1 yıl
İkisini birlikte götürmelisin. Yuva çocuğu olan insanların da hakkı
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı evlilik mi kaldi artik bu devirde? Evlilik cocuk icin yapilan birsey zaten bana gore. Cocugu olduktan sonrada bi annenin asli gorevi cocuklarini buyutmek topluma iyi evlatlar olarak yetistirmektir. Ben bir de psikopat derecesinde hasssim
- +1 yıl
Hassas derken? Ayrıca evliliğe dair fikirleriniz doğru değil bence. Saygı duyuyorum fakat bir insan sürekli ilişkiye muhtaçtır. Mesela kaç ilişki yaşadınız 16 yılda? Maksimum süresi neydi?
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı bir beraberligim oldu, o da cocuklarimin oldugunu bile hala bilmez😂 cocuklarimda onu asla bilmedi. Yani gizli yasadigim bi iliski
- +1 yıl
Sadece bir mi. Kaç yıl sürdü
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı haha, hala devam ediyor, bir kisi evet.
- +1 yıl
Ya merakımı çekti. Sorular sorabilir miyim 😂
Cevap sahibi+1 yıldemek istedigim cocuklardan uzqk, cocuklrla hic mutp etmeden, cocuklri tanitmadn, iliski yasarsa cocuklarda gvende olur, ici de rahat olur.
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı sor ama burdan.
- +1 yıl
Özelden konuşalım sonra engelleyin. Gerçi engele gerek yok hesabı sileceğim. 1 haftadan fazla kullanmıyorum hiçbir hesabımı
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı hayir ozelden konusmuyorum
- +1 yıl
Sahte Instagram vs var mı? Valla burdan soru sormak da sıkıntıya sokuyor beni. Sitede 18 yaş altı çok kişi de var. Böyle konular sakıncalı konular. Onların görebildiği bir platformdayiz
- +1 yıl
Aklı şey peşinde biri değilim. Memurum. Öyle rahatsız edecek bir karakterim yok olsa dahi mesleğim gereği gereksizlik yapamam zaten
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı arkadasim18 yas ustu konuyu benimle neden ozelden konusmk istiyorsun. bye
- +1 yıl
Şu an konuştuğumuz şey de 18 yaş üstü çünkü. Evlilik dışı ilişki vs 18 yaş altına hitap ediyor mu
- +1 yıl
Kaç yıldır ilişkin devam ediyor
- +1 yıl
Rüyamda seni gördüm. 18 gün olmuş bilinçaltımda kalmışsın 1 saattir ariyom burayı yeni buldum 😂
Cevap sahibi+1 yıl@NrdnSvdmOZlmı 😂😂😂😂
- +1 yıl
Yaz artık zulmetme ya 😅 30 yaşında memurum. Ne kötü şey yapabilirim. Rahatsız edemem ki
Benim çocuğa da mahkeme 1000tl yazdı. Kafası estiğinde öder. ya da mahkemeyle tehdit ettiğimde. Eski borç ayları ödemez. 4 ay vermez verince de o aydan yine bir kaç ay devam eder. Çocuğu merak dahi etmez. Allah bu çocukların bi bardak su vermesine muhtaç edecek. Hep genç ve paralı olmaz ya, çocukların gözüne bakabilmeli.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAvukatın yok mu, icraya verilir yine ödemezse mahkeme açılır faiziyle alırsın... Hemen harekete geç, ne demek vermiyor, çocuğuna verecek bal gibi, ister gönullu ister zorla...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
23Cevap
ben 47 yaşındayım. 17 sene evli kaldım ve anlaşmalı boşandım. 6 ay oluyor. gelirim 14.000. iki kızım var biri 14 diğeri 9 ikisini kolejde okutuyorum 6.000 veriyorum 2.000 servis veriyorum. 3000 evlerinin faturalarını ödüyorum. bana kalıyor 3.000 bunun en az 1.500 kızlarımı hafta sonları görmeye giderken kızlarıma harcıyorum. gerisi ile yaşıyorum evim var kira derdim yok. bana yetmiyor ama idare ediyorum. eski eşim 6.500 alıyor 2.250 kira 900 aidat ödüyor. gerisinide mutfak harcıyor. ben kızlarımı seviyorum. eşime destek olmuyorum. kızlarıma destek oluyorum. bence böyle düşünmek gerek.
10 Yorumlao tip insanın parasındanda fayda gelmez insan evladına nasıl kıyar ya akıl sır erdiremiyorum evladın bu canından kanından açlıkdan ölürüm genede onu hiç birşeyden mağdur etmem düşünsene evledım mağdur olucak ben adamım diye dolanıcam etrafda öleyim daha iyi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü sizin gibi paragöz olup da yanında eşini, ailesini vesaire çocuğuna karşı kötülediği için beş para etmezsiniz hiçbiriniz bugün benim yüreğim yaralı çocuğunu horme günümdü 3 yaşındaki kızımı ve annem böyle böyle söyledi siz kötüsünüz benim kendimi korumam lazımmış sizden diye ve benim icimparcalandi yüreğim yara halinde derbeder oldum bu tür soruları görünce çok felaket oluyorum zaten çok kötüyüm 😡
13 Yorumla
Soran+1 yılYa bi kes orada adam kadınlarla o bar senin bu bar benim gezecek paraları afedersin ors*pulara yedirecek bir de üstüne nisbet yapar gibi bunu sosyal medyasında paylaşacak ama çocuğuna verecek 1000lirası olmayacak? Ayrıca mahkeme hafta sonları görmesine izin vermesine rağmen ben telefonla arıyorum gel kızınla vakit geçir diye ama beyefendi kendisi istemiyor görmek ve ilgilenmek
Soran+1 yılAyrıca benim onun parasına ihtiyacım yok ama kızımın ihtiyacı var babaysa ilgilenecek eşşek gibi, sonuçta ben kendi kendime çoğalmadım
Cevap sahibi+1 yılBak düşüncelerinde mantıklısı ve olması gibi de düşünüyorsun tabi bu yazdıklarını nekadar gercekte uygulayabilirsiun bilmiyorum yanlış anlamaozur dilerim burada verdiğim tepki belki biraz yanlıştı ama şunu bilmeni isterim ki soruyu soran vesaire olarak sana değildi bu yorumum benim bosandigim eşim tamamıyla senin tersini düşünüyor çocuğu ben yaptım demiyor ama sanki kendi yapmış veya babasının evinden getirmiş gibi davranıyor hareket ediyor ilk bosanirken konusu açıldı kızımın sana ihtiyacı yok bana ihtiyacı var diyordu mahkemenin verdiği kızı ile görüşme kararininkalfirilmasi için dava açtı tekrar ve şu an çocuğumu dolduruyor apaçık bugün onu gördüm dinledim iyice o yüzden bugün yüreğim aşırı yaralı kendimde değilim bugün bana ve aileme karşı açıkça kin besletilmis kızım annem kendini koru dedi diyordu kime karşı dedik size karşı çünkü siz kötüymüşsünüz dedi
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle olur zaten or@spulara verecek paraları var ama evlatlarına yoook sizi gidi gancıklar sizi böyle adamları bi odaya kapatacaksın joplayacaksın s@klerinide kesip atacaksın bu nedir ya sende git mahkemeye fotoları göster durumu anlat donuna kadar al namussuzun
00 Yorumla
+1 yılBoşandığınıza göre kötü bir eş ve baba seçmişsiniz benimde babam bana 7 yıl boyunca benim için hiç nafaka vermedi bana babalık bile yapmadı bıraktım nafaka vermeyi yanımda bile olmadı vermemek için herşeyi yaptı çok çok fazla mal varlığı var ama hepsini sırf nafaka vermemek için hayat arkadaşının üstüne yaptı beş kuruş parası bize geçmemesi içinmiş benim param yok ben çalışmıyorum olarak gösteriyor iğrençlik ki öz kızıyım bence böyle bir babayla çocuğunuzun yıpranmaması bağını kesin
10 YorumlaŞikayet et ödemesi lazım. Keşke herkes baba olamasa böyle bu zihniyetteki insanlarsan nefret ediyorum. Kendi canından kanından cocuguna insan neden bakmaz rezil herif
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılİcra takibi başlatın. İcra rakibinden sonra ödemediği her ay için hapis cezası var. Hapis yatmayı göze alamaz.
10 Yorumla Ona adam demeye. bin şahit bile lazım değil. Baba olamayan biri adam olmadığını da kanıtlamıştır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖdemek zorunda öyle sorumluluktan kaçamaz. Ver mahkemeye al çocuğun rızkını. Öyle başka kadına yediremez evladının hakkını. Ha yok, babalık etmiyorsa o zaman bye bye, bir daha cocuğu göremez hakkında bir halt oğrenemez. Bitti gitti.
00 Yorumla
+1 yılSiz ayrilmak istediyseniz bosanırken aklınca sizi cezalandırmak istiyor olabilir bence. Ama hani kendine ediyor haberi yok.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. yine olan çocuklara oluyor işte o baba olsa zaten çocuğunu düşünür ama insan değil erkek diye dolasmasin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılSiz mahkemeye verin, ne demek mahkemenin belirlediği nafakayı ödememek, yarinden tezi yok direk mahkemeye.
00 Yorumla
+1 yılElden ayaktan düşünce de çocuklarınin onlara bakmasini isterler. Hep ayni tipler.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞikayet edebilirsin. Bu bir hak sonuçta ve vermek zorunda.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılMahkemeye başvur sevgilisine harcamayı biliyor ama şerefsiz
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖyleler ya maalesef benim çevremde de o kadar çok var ki karakter eksikliğinden kaynaklı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlenirken hayat müşterek diyordunuz, mahkemeyi boşverin, çocuğunuza bakın, eski kocanıza dilenmek için mi dünyaya geldiniz?
148 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKimin doğru söylediğini nereden bileceğiz?
Cevap sahibi+1 yıl1 gün evli kalsa mevcut kanunlarla nafaka ödemek zorunda, hemde o dediğin 5bin TL yi mumla aratacak miktarlar da kolayca veriliyor,, böyle kanun mu olur be. Siz kadınlar bu konuda ne kadar yırtık olursanız erkeklerde o kadar inat olur. Hala hak hukuktan bahsediyorsun ya bu ülkede, pes...
Cevap sahibi+1 yılKocam çocuğunun nafakasını vermiyor diyor, ya adam gönderiyor da, bu çocuğuna bilr koklatmadan sevgilisiyle yiyorsa? erkek yazınca yalanda kadın yazınca doğru mu?
Soran+1 yılKocam tek kuruş göndermedi ayrıca sevgilim de yok hem çalışıp hem çocuğuma bakıp hem de sevgili yapacak kadar vaktim yok
Cevap sahibi+1 yılBende boşandım ve çocuklarım için para gönderdiğim halde boşanma davasında göndermiyor dedi, dekontları gösterince, sen buna para mı diyorsun diye mahkemede çıkılıyor utanmaz. Şu zamanda çalışmadığım halde ayda bin TL gönderiyorum, sonra da kadınlar haklı gibi gösteriliyor, yazık. Ha bu arada ben çalışmıyorum, o çalışmıyor ama hukuk ben para göndermeyince beni hapse atabiliyor, adalet bu işte.
- +1 yıl
Senin ki ayrı bir durum sen kendi davanda haklısın ama bu demek değil ki bütün babalar haklı. Bu kadının eşi suçlu. Çocuğa bu kadın bakıyor zaten o da destek olsun. Benim para sıkıntım olduğunda babama gidiyorum anneme hiç sormadım. Para babadan istenir. Ayrıca bu adamın ne olduğu orta da sana inanmalarını istiyorsan cinsiyetçilik yapma hem kadınlarda hem erkeklerde böyle insanlar var
Cevap sahibi+1 yılCinsiyetçilik mi yapıyorum yoksa bu konuda adalet sisteminin bozuk olduğunu mu anlatmaya çalışıyorum, istersen tekrar oku yazdıklarımı. Sen burada terazi değilsin, sen babandan istersin başkası annesinden. İşte kendi düzenimizi başkalarına empoze etmeye çalıştığımız için burnumuz b*ktan çıkmıyor ya. Adalet sistemi dediğin İngiliz gibi olacak, bizde fütursuzca kadın ne derse o dedikleri için şu işi bi doğrultamıyorlar. Bu gidişle de zor düzelir.
- +1 yıl
Kadın ne derse değil. Erkekler Boşanıp hemen gece hayatına atılmak istiyor hiçbir delil bir şey yok. Tutamıyorlar kendilerini. Ama kadınlar araştırır işin aslını delil toplar nafaka alır. Kaldı ki biz Türkiyeyiz İngiltere değil oranın kültürü farkli buranın ki farkli neden özümüzü unutup İngiliz olalım saçma. Ayrıca annesinden para isteyen kız yoktur. Her zaman babadan istenir çekinerekte olsa. Babanında YADIRGAMADAN vermesi gerekir. Altı üstü çocuğuna para vereceksin nesi zor. Eskortlara gelince cömert evladinmis gibi para yedir ama çocuğa üç kuruş verme. Ben insan gibi sen haklısın davanda yazmışım sen terazi değilsin yazmışsın ne yazayım sana haksizsin mı yazayım ne istiyorsun yani sen
Soran+1 yılCinsiyetçilik yapmıyorum diyorsun ama benim sevgilim olduğunu ima edip öbür tarafta eski eşimin çocuğumun rızkını eskortlara yedirmesine tek kelime etmiyorsun? Adam ne maddi ne manevi destek olmuyor diyorum sence derdim sadece para mı? Kızını haftada bir görme hakkı olmasına rağmen gelip vakit geçirmiyor, ben şu an zaten bir şekilde idare ediyorum çalışıyorum da ama bir iki sene sonra bu çocuk okula başlayacak masrafları çoğalacak, babası orada ayda 15 bin lira kazanıp gününü gün edecek ben burada kızımla birlikte sürüncm yok öyle bir dünya, kızımın üvey babası değil öz babası ayrıca çocuğu ben evimden getirmedim
Cevap sahibi+1 yılNe derseniz deyin, ben kendi derdimi bilirim. Nafaka veriyorum, çocuklarımı göremiyorum ve adaletin a'sı yok bu ülkede, olsa çocuklarımı görmeye gittiğimde vermediğinde gittiğim karakol bana kapı, duvar olmazdı. Ben üstüme düşen görevi yerine getiriyorum, getirmeyenden sorsun Allah.
Cevap sahibi+1 yılİşte cinsiyetçilik buna denir..😀
- +1 yıl
Bilip bilmeden konuşma kardeşim. Nafaka olayı o kadar kolay mı? Adam 10 bin lira emekli maaşı alıyor ek işte de çalışıyor maaşı 15 bin liseye giden kızı var üniversitede okuyan kızı var eşi ev hanımı verdiği nafaka 500 lira
Cevap sahibi+1 yılBurada adamın suçu çalışıyor olmak mı? Aldığı parayı komple vermeli mi? Ne kadar verirse senin için soğurdu? Boşanmış insanlardan sadece erkeğin hayatı ömür boyu para vermekse annenin görevi nedir? Ayrıca çok biliyorsun ya, başına gelse maaşının ne kadarını verirsin? dürüst ol kendine, yoksa lafımın altında ezilirsin.
- +1 yıl
Ben dürüst biriyim. Kendim 15 bin lira kazanırken çocuklarıma bakan kadına 500 lira vermem. O çalışsa da yapmam bunu. Ha kadınla sorunum vardır doğrudan çocuğuma yönelik yardımlarda bulunurum. İt enigi mi bu? Yapmasını biliyorsan kendi ayakları üzerinde durana dek yaninda durmasını da bileceksin
Cevap sahibi+1 yılÇocuklarıma bakan kadın için göndermiyorum o parayı, ama çocuklarım için gönderdiğim para asla çocuklarıma gitmiyor, bunu görmek daha üzücü. Ayrıca herkesin çocuğu kendine özeldir, seninki kadar benimki de, ancak çocuğunu görmeye gittiğinde çocuğunu görememek nedir, bilir misin? hemde şehirler arası gidiyorsun, hatta bir tık öteye gideyim, çocuğunu sana karşı kışkırttıklarını görmek ne kadar üzücü, kestirebiliyor musun? Senin burada konuştuğunu herkes biliyor, ancak karşında kanı bozuk biri varsa tüm denklemler alt üst oluyor. Diceksin çocuğunu göremediysen polise gitseydin veya mahkemeye başvursaydın. İkisini de yaptım ancak mevcut kanunlar (ne kadar inkar edilirse edilsin) kadından yana. Çocuklarımın velayeti bende olsa ben annelerine bu zulmü yapmazdım. Yazık...
- +1 yıl
Olayın seninle ne ilgisi var? Biz şimdi sana nasıl inanalım belki kadın da kendine göre haklıdır. Sen bu kadının yaşadıklarını silip çocuğuna para vermeyen adamı savunuyorsun, adam pavyonda barda kadınlara yediriyor çocuğunun rızkını sende bunu savunuyorsun. Haklı hiçbir yanın yok kusura bakma.
Cevap sahibi+1 yılYa sen cinsiyetçilik yapmicaksan konuşalım, olur mu... sen bana inanma ya, git kadına inan. Hala kafın diyor.
Cevap sahibi+1 yılSeni o dediğin vicdana çağırıyorum. Cinsiyetçilik yapma, haklıyı haksızı ayırmayı bil. Ben yazımın başından itibaren ağzımdan adam para göndermek zorunda değil lafı çıkmadı, çıkmazda. Kadın madem zor durumdasın, çık çalış diyorum. Evlenirken, çocuk yaparken adama aklın neredeydi diye sorularlar ama kadına sormuyorlar, çünkü ülkede ne olursa olsun babası bakmak ZORUNDA diye çarpık bir zihniyet var ve sırf bu yüzden evlenip boşanan yüzlerce akılsız kadın var. Bak sitede soruyor, "evlenmek istemiyorum, kocada istemiyorum, yalandan evlilik yapsam, nafakayla geçinebilir miyim" diye sorular var. Ülkeyi ne hale getirdi bu kanunlar görün istiyorum ama hala kadın ne diyor diye cinsiyetçilik peşindesin. Kadın ne diyorsa kanun o doğru dediği sürece burnumuz b*ktan çıkmaz.
- +1 yıl
Burada mağdur bir kadın var diğer nafaka avcıları beni bağlamaz. Cinsiyetçilik yapan sensin kimin doğru söylediğini nerden bileceğiz diyorsun. Sen önce soruya objektif cevap vermeyi öğren. Yazdığın cümle adamı koruyor. Doğru veya değil Eğer adam pavyoncuysa suçludur ayrıca nafaka almakta öyle kolay değil rahat ol anlattığın masal gibi olmuyor
Soran+1 yılSizin galiba idrak etme sorununuz var ben size tekrar anlatayım en iyisi; siz sanıyorsunuz ki ben evde bütün gün yatıyorum kızım da öyle kendi kendine büyüyor ama öyle değil 16 yaşında beri eşşek gibi çalışıyorum ben, babası da çalışıyor ama kızına tek kuruş faydası yok, parasını geçtim haftasonu görme hakkı olmasına rağmen gelip görmüyor siz hâlâ diyorsunuz ki kadın çıkıp çalışsın ben çalışıyorum zaten şurda kaç kere yazdım, yarın bir gün bu çocuk okula başlayacak masrafları çoğalacak babası da destek olmak zorunda
- +1 yıl
Kadın çocuğuna bakarken zor durumda. Çocuğu olmasa zorlanır mı. Ee sen çocuğuna para yollama kadın senin çocuğun olana neden tek başına baksın. Sende yaptın bu çocuğu. Niye kadın tek başına baksın. Yazmış ki hayat müşterek çocuğunuza bakın bu çocuk bebek bankasından alınmadı adamın da çocuğu kadın niye tek başına baksın. Baba ne işe yarar o zaman. Boşandıktan sonra baba çocuğa bakmasın ihtiyacını karşılamasın çocuğu yokmuş gibi bekar hayatı yaşasın. Kadında dul çocuklu devam etsin oh ne güzel hayat sana ya. Başka arzun var mı. Sen bekar erkek çocuğuna bakma karı kıza yedir, kadın dul olsun senin çocuğuna baksın. Kadın çocuğun soyadını değiştirsin o zaman baba figürü tamamen çıksın
Soran+1 yılBu da benim eski eşim gibi çocuğuna ilgisiz babanın teki herhalde ne demişler yarası olan gocunur
Cevap sahibi+1 yılLafı nerenizden istiyorsanız oranızdan anlayın ya, siz laftan anlamıyorsunuz, belli.
Cevap sahibi+1 yıl😀😀..
Soran+1 yılKadınların hayatına bu zihniyette adamlar son veriyor zaten, istiyorlar ki kendileri istedikleri haltı yesin, babalık sorumluluğundan kaçıp bekar gibi yaşasınlar ama kadın kırıp dizini otursun evde çocuğuna baksın ama çocuk için para da isteyip adamın keyfini bozmasın bunların istediği bu, kendileri kadınlarla gezip tozup paraları yiyecekler karıları da susup evde çocuklarına bakacak
Cevap sahibi+1 yılSiz kadınlar tüm erkeklerin hayatına son veriyorsunuz, sizin için zihniyette önemli değil ki. Yeter ki erkek cinsi olsun. Bir kere oturun da şu TV komedi programlarına bile bakın, midem bulanıyor. "Erkek değil mi ödesin" "erkek değil mi yapsın" "erkek değil mi sussun" "erkek değil mi karşılık vermesin"... siz bi çocuk bakıyorsunuz birde ev işleri... ya biz dışarıda aslanın ağzından ekmek çıkarmaya çalışıyoruz. Bir koca var onu bile dırdırınızla yediniz bitirdiniz be.. birde benim karakterim hakkında yorum yapıyor ya..😀🤦
Soran+1 yılHem ev işimi yapıyorum hem çocuğuma bakıyorum hem de çalışıyorum ama siz istiyorsunuz ki kadın evde otursun çocuğuna baksın erkek kazandığı parayı karıya kıza yedirsin eve tek kuruş getirmesin ama karısı da hesap sormasın oh ne güzel, valla seve seve o nafakaları ödeyeceksiniz paşadaki keyfe bak kendileri çalışıp yiyecek çocuğun sorumluluğunu karılarına bırakacaklar yok öyle bir dünya
Cevap sahibi+1 yılHala karıya kıza yedirsin diyor ya. Yaw he he..
- +1 yıl
Bunun gibilerin zihniyet böyle. Altı üstü kazandığı parayı çocuğuna verecek mırın kırın yapıyor. Ne doğurdu, ne hamile kaldı, ne taşıdı, ne ev işi yaptı. Kadın bunların hepsini yapsın yetmiyor birde gitsin çalışsın adam hiçbirsini yapmasın. Bekar mankenler gibi gez toz. Hiç boşuna kendini acindirma. Kanun kadından yanaysa, gerici halkta sizden yana. Sen şimdi gitsen kolaylıkla evlenecek kiz bulursun hiç evlenmemiş bile olsa bizim millet normalleştirir. Erkektir yapar aldatır. Dul kadın bekar bir adamla olması ayıplanır. her şey erkeklerden yana olmaz. Toplum ataerkil ise yasalarda anaerkil
Cevap sahibi+1 yılYakında evlenecek erkek bulamicaksınız, aynı Rusya gibi ithal arayacaksınız ama onu da bulamazsınız..😀😀
Senelerce Rusya'da yaşadım, neden Türk kadınla olmaz iyi anladım. Herşeyiniz sorun sizin ya, herşeyde sorun çıkarıyorsunuz, konuşurken bile sorun ya, konuşmalara bak ya..😀😀.- +1 yıl
Hayaller Rusya. Senin gibi çocuğuna 3 kuruş vermeyen sorumsuz babalar Rusyada da var. ne yapsın kadın senin gibi birini. Ayrıca Türkiye de senin gibi olmayan çok sorumluluk sahibi erkeklerde var. Kadına değer veren. Senin gibilerde şanssız kadınlar denk geliyor işte. Gönül isterdi ki o kadının da başı yanmasın.
Cevap sahibi+1 yılYa bişey dicem, mahkeme oldu da hakkımda iftiradan başka bişey söylemedi ve sonunda hakim yeter ya dedi. İspatlayınca sadece nafaka alabildi ki mahkeme başlamadan ben para zaten gönderiyordum. Çocuklarıma tabii ki ben bakıcam, onun insafına bırakıcak değilim. Ancak gönderdiğim para çocuklarım için harcanmayınca insan kahroluyor. Onun için sizin zihniyetinizde insanları görünce inat edip vermeyen erkeklere de söz bulamıyorum çünkü gönül rızasıyla para vermek varken zoraki versin diyorsunuz. Bu sizin değil, sizi yetiştiren anne ve babanızın sizin terbiyenizi düzgün vermediği ile alakalı. Evet Türkiye'de erkekler kadınlara değer veriyor, kadınların neye değer verdiği de ortada.
- +1 yıl
Sen benim anne babama laf atacak adam değilsin. Haddini yerini bil. Önce insan kendini sorgular sende o da yok. Asil senin annen baban sana aile babası olmayi öğretememiş herşeyi kadından bekliyorsun. Ne çocuk dogurusun ne çalışır çocuğa bakarsın gelmiş başkasının ailesini sorguluyorsun hayatın para olmuş. Para para para. Boşanmış kadınla sen aynı görülmüyorsun toplumda. O kadının herşeye hakkı var. Senin gibi bir adamın yanında kalsaydı çocuklar kim bilir ne yapardın o kadına. Sende o çocuğuna para vermeyen adamlar gibisin. Fırsatın olsa sende karıyla kızla yersin burada duyar kasma.
Cevap sahibi+1 yılHaddini bilmediğin yine ortaya çıktı. Boşuna demiyorum Türk kadınıyla evlenilmez diye. Her haliniz ofsayt ya, ne deseniz çamur siyasetine dönüyor. Hadi dışarı git de oyna sen.
- +1 yıl
Benim kelimelerimi kullanmaktan başka bir şey yapmıyorsun hadsiz. Kendi umarsız hayatına bakacaksın ben hayatımla ilgili tek bir şey soylemedim sen kafandan kadın düşmanlığınla rastgele yazdın. eski karın adına sevindim kurtulmuş senden. Ayrıca senin gibi sorumsuz, vasıfsız erkekler böyle kendini yer neden para ödüyorum diye o kadında çoktan koca bulur. Yani burada zavallı olan sensin.
Cevap sahibi+1 yıl😀😀.. Ben ne zavallı olacağım be, birini buldum merak etme, onun da hayatı umrumda değil. Çocuklarımı görmeye gidiyorum, yeter bana. Hadsiz diyor birde. Ya yazma o zaman. Seni zorlayan nedir. Ben sana söyleyim, seni birisi aldatmış ve sen bunun acısını tüm erkeklerden çıkarmaya çalışıyorsun bence. Ha bu arada cinsiyetçiliği bırak, at gözlüğü kimseye yakışmaz.
- +1 yıl
Ckjdjdjd hayatım hakkında tek kelime etmedim. Şimdi de aklınca beni sinirlendirerek bilgi almaya çalışıyor. Başka kapıya. Ben başindan beri kadindan bahsettim sen kendini anlattın. Attığın kuru teorilerinin hepsini sen yaşamışsın zavallı. Kadın akıllı çıkınca zoruna gitmiş. Senin canın çocuklara para gönderiyorsun diye yanıyor. Kendi karın haddini bildirmiş gelip diğer kadınlara sarıyorsun şimdi. Karşıdaki haklı haksız pehh umrunda değil. Kendi kafan dümdüz gidiyor
Cevap sahibi+1 yıl😀😀
- +1 yıl
Reis ne boş yapmissin ya. Kimse sana haksizsin demiyor ki. Kendini niye ortaya atiyon. Kadın derdini anlatmış haklı mı? Haklı. Sen de haklısın yasadiklarinda. Sen haklisin diye eşin haksız diye bu olayda da mı kadını haksız görelim. Asgari ücretle tek başına çocuğunu yetiştiriyor. Bu çocuğu yalnız mı doğurdu? Sadece doguran mı karsilamali çocuğun masrafını? Masrafı geçtim adam gelip görmüyor çocuğun duygusal ihtiyaçlarını bile gidermiyor ve sen adamı savunuyon neredeyse
Cevap sahibi+1 yılBen sistemi eleştiriyorum, o haklı bu haksız değil. Ama işi cinsiyete dökünce sinir oluyorum. Yoksa adam eşşoleşşek... aslında herşeyin çözümü var da, insanlar böyle açgözlü olduğu sürece bitmez bu kavga.
- +1 yıl
Ağzına sağlık.
+1 yılSevgilisine harcamayı biliyor çocuğuna neden bakmıyor mahkmeye ver
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖdemek asla zorunda değil kendi çalışıp kendin ödemelsin her boşanan illa nafaka olucak o zaman siz erkeğe nafaka ödeyin çalışıp emek verin
14 Yorumla
Soran+1 yılBen kendim zaten çalışıyorum ayrıca nafakayı da kendime istemiyorum ortada çocuk var mahkeme kararı da var ödemek zorunda, ayrıca pembe hesap arkasına saklanan bir erkek misin yoksa evli bir adamı ayartıp karısından boşatıp sonra da karısına nafaka ödemesini hazmedemeyen bir artıkçı mısın onu çözemedim de neyse sen almışsındır cevabını
Cevap sahibi+1 yılDediğiniz hiç biri, al o zaman bi hafta sen Bi hafta o kızın ile ilgili şeyleri de al de nafaka ödemek kimse zorunda değildir hep zorunda gibi davranış da olamaz, ah işte akıl olsa an çocuk yapılmasa uzun süre sonra boşanınca böyle başa kalıyor boşa
Soran+1 yılMahkeme haftasonları görmesine izin verdiği halde zahmet edip kızını görmeye gelmiyor, çocuğun her şeyiyle ben ilgileniyorum sorumu okursan maddi MANEVİ demişim kızım hasta oldu hastahanede yattı gelip görmesini geçtim aramadı bile, kızım daha dört yaşında ve ona versem gündüz çalışıyor geceleri de o bar senin bu pavyon benim dolaşıyor eve gelen kadınların haddi hesabı yok manevi olarak destek olmuyorsa maddi olarak destek olmak zorunda, ben de çalışıyorum ama asgari ücretle evim kira nereye kadar baş edebilirim? Çocuğu ben kendi başıma yapmadım herhalde
Cevap sahibi+1 yılİşte bu çocuk yapmak hatta uzun yıl yapılmamalı hatta hiç boşanınca böyle başa kalıyor o yüzden cesaret en az 10 yıl yasak olmamalı
+1 yıl1000 lira ne ya. Komik bir rakam. Bunu bile ödemiyosa kızını gösterme ona
00 YorumlaMahkemeye başvur
Avukatın icra ile alsın
Oğlun içinde mahkemeye başvur nafaka iste01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam olsa zaten senin demene gerek kalmadan yapardı. Böyle varlıklar da erkeğim diye evlenip ürüyor yazık. Çocuk anaokuluna başladı mı?
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSildin mi hesabı?
+1 yılSana olan bi nefreti var bunu sana ödediği için senin hesabına yani ondan ödemek istemiyor kızının hesabı olsa o kullansa hesabı emin ol 2 katı yatırır
02 Yorumla
Soran+1 yılKızımın hesabı olsa da reşit olana kadar ben kontrol etmek zorundayım, kızım 18 yaşına geldikten sonra da para gönderse ne olur göndermese ne olur
- +1 yıl
Söylediğimi tam anlamadınız
Gizli Üye(36-45)+1 yılO herkese açık paylaştığı eğlence fotoğrafları mahkemede kullanılabilir
00 Yorumla
+1 yılEğer dediğiniz gibi ise mahkeme icra yolu ile kazancının 3 te birini alır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılMadem bakamican çocuğu babasına verseydin
24 Yorumla
Soran+1 yılBabası nasıl bakacak hem çalışıyor hem de emanet edeceği kimse yok tek başına evde mi bıraksın dört yaşında çocuğu?
- +1 yıl
Kreşe verir akşam alır. Bakıcı tutar. İlla sende kalmasına gerek yok bence
Soran+1 yılKreş için de bakıcı için de para lazım ama adam kızına para harcamak istemiyor işte
- +1 yıl
Bence sana para veresi yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılMahkemeye başvur söke söke alırsın merak etme köpek insanda utanma olur 15 bin para al kendi kızına bes kuruş verme elin oro bularina yedir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılVerdikleri parayı eski eşi yiyecek sanıyorlar herhalde ya da doğurdun diye sadece senin sanıyordur. Değişik..
00 YorumlaCezası var odemese şikayet et
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 909 cevap paylaştı. Çocuk bana düşman olur diye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek ama adam olmamışlar kaçar s*lak herif ya
00 Yorumlamahkemeye tekrar basvur
00 Yorumlaşikayet et parayı msiliyle alırsın
00 YorumlaÜzücü bir durum. Allahtan yardım isteyin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 877 cevap paylaştı. İcraya git ödeme emri gönder
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbla neden boşandınız
00 Yorumlaherkes kendi yoluna
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılErkek değildir onlar
00 Yorumla
+1 yılRezil herif nefret ediyorum böyle erkeklerden
00 Yorumla
+1 yılSen çalış bak çocuğa
22 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıp bakıyorum zaten ama asgari ücretle çalışıyorum ve evim de kira, çocuğumun temel ihtiyaçlarını karşılamakta da zorlanıyorum. Kendisi de aylık 15 bin lira kazanıyor ayrıca maddi olarak durumu da gayet iyi kendi evi var kirada dükkanı var ama kızına ayıracak ne vakti ne de parası var
- +1 yıl
Hıyar işte
+1 yılŞehir neresi?
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer