Neden hep "yoksulların Yokluk sınırı" belirlenir?

Neden hep "yoksulların Yokluk sınırı" belirlenir? Niçin zenginlerin Tokluk sınırı belirlenmez. Oysaki doymak bilmeyen onlar..!
Neden hep "yoksulların Yokluk sınırı" belirlenir?
Cevapla