Öğretim Görevliliği mi ? Savunma Sanayi mi?

Arkadaşlar Makine müh. yüksek lisansımı bitirmek üzereyim. Doktoraya devam edip öğretim görevliliğine mi kassam. Tabi kadro çok zor çıkıyor ya da ücra yerlerde oluyor 1 2 kadro. Ya da 2. Seçenek Ankara'da TAİ, Roketsan , Aselsan gibi firmalara mı girmek daha mantıklı?

Öğretim görevlisi olursan (zor biraz ) garantidesin. Prof olana dek sürünüosun para açısından prof olunca 4500 (45 yaşında minimum) doçent 3000 falan glb

Aselsan,Tai, Roketsan, ışın şimdilik garanti ama 50'lı yaşlara gelince nolur ülkenin hali emin olabmiyorum. Maaş olarak şu an 3500 4 sene sonra 6500

Siz olsanız neyi tercih ederdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
İkisine de yatkınım ama oturup tasarım yapmayı uretım yapmayı cok sevıyorum. Ancak ders anlatmak soru okumak zor gelıo ancak arastırmacı bırıyım
Öğretim Görevliliği mi ? Savunma Sanayi mi?
Cevapla