Özel sektör mü? Askeriye mi?

Gemi kaptanligi mezunuyum. Ozel sektorde calisirsam 3bin ile 5bin dolar arasinda is bulabilirim.
Askeriyeye basvurursam deniz kuvvetleri amfibi komando olarak gidiyorum 2300tl maas doguda yani mardin nusaybinde gorev yaparsam 3000tl yi buluyor 7 yil gorev yaparsam zabita ve gardiyan bos kadrolarina atama yapiyorlar. Birde 7 yil sonunda 75bin tl tazminat aliyorum sizce hangisini seceyim?
Özel sektör mü? Askeriye mi?
Cevapla