Gemi kaptanligi mezunuyum. Ozel sektorde calisirsam 3bin ile 5bin dolar arasinda is bulabilirim.
Askeriyeye basvurursam deniz kuvvetleri amfibi komando olarak gidiyorum 2300tl maas doguda yani mardin nusaybinde gorev yaparsam 3000tl yi buluyor 7 yil gorev yaparsam zabita ve gardiyan bos kadrolarina atama yapiyorlar. Birde 7 yil sonunda 75bin tl tazminat aliyorum sizce hangisini seceyim?
Askeriyeye basvurursam deniz kuvvetleri amfibi komando olarak gidiyorum 2300tl maas doguda yani mardin nusaybinde gorev yaparsam 3000tl yi buluyor 7 yil gorev yaparsam zabita ve gardiyan bos kadrolarina atama yapiyorlar. Birde 7 yil sonunda 75bin tl tazminat aliyorum sizce hangisini seceyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar