AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Sirf eglencesine cekiyoduk taksi durdu aksam adam i*ne cikti bize sulandi binmeyle inmemiz bir oldu :)
hahahah :)
kimseye güven olmuyor ki kimin nesi diye bilinmiyor o yüzden de almıyorlar
otostop deyince ergenliğim aklıma geliyor, star tv de otostopçu diye dizi vardı :-))
Stop'un Otomatik hali :D fasdasfsad çok bayat oldu yaa @sametiedi çürüdüm l*n iyice :/
Sanki yabancı ülkelerde olmuyor.. Orada gönüllü verici oluyor otostop çeken o ayrı bir konu
Otostop iyi bişy aslnda ya yanlz dikkat et ormana yda insaata flan çekmesnlr bndiğn arabayı :)) erkek kız farketmiyo hepsini... :D
Iyi niyetli kimse yok yani olsada az kisidirr :/
=^-^=
Şöyle çıtıır bir otostopçuya hayır demezdim. İstanbul trafiği malum.
tırcılar says : ben direkman badicilerin kendisine hayranım
cok gördüm :) arkadaslarla olayımız bıle var ama otostop cekmedık cekenlerı alcakdik :D
Çekmedim, çekene durmam katil olabilirim onlari düşünüyorum :D
ölmeden önce yapacağım bu otostop olayını. Bence gayet keyifli bir olay :)
normalde iyi birşey ama Türkiye dışında iyi bizim ülkede bunu kötü amaçla kullanıyorlar o yüzden kimse almıyor
Adana dışındaki şehirlerde hep otostop çekeriZ arkadaşlarla çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı
Mecburiyetten yaptım bir kere... Erkek halimle tedirgin oldum ;)
neden erkekler erkeklerden bile korkarken bayanlar bayanlardan korkmaz )
Bayan bayanla kavga eder çünkü... bilmediğin bir yerde olunca araç sahibi de konuşmayınca ;)
şahsen bir kız otostop çekip beni durdursa gerçekten ama gerçekten yardıma ihtiyacı varsa yardım ederim elimden geleni yaparım.
31 çekmeye benzemez dikkat benden söylemesi gencler
bir kız otostop çekerse bu ülkede %90 ahlaksız bir teklifle karşılaşır...
taksi d aynısey degil mi biri gönüllü diğeri meslek bana göre tabii
bir tecrübe et o zaman :D farkı anlatırsın sonra bize...
Erkeklere otostop cekmıyorum :)
kadınlar da sapkın yok mu yani :)
Karsıma cıkmadı henüz :) Çıksada kaybedeceğim bir şey yok diye düşünüyorum
yaz tatilinde bunu bir dene bakalım ne olacak :D
kamyoncular, filmler ve haberler yüzünden
Ahahah bencede :)
Aynen katılıyorum
10 yildir tir soforlugu yaparim allaha sukur kimseyi yolda borakmdm
Lisede Sincan'da az çekmedim =) sağolsun bmw ci abilerimiz bizi yanlayarak götürürdü =D
ben sımdı karayolda otostop yapsam adamlar benı alır tecavüz eder bence :Dd ya siz ne hale gelirsiniz düşün
Çekmişliğim var ama bayanlara :)
Arkadaş tecrübeli bu konularda :))@romeooooo
Otostop çektim öğrenci iken sağolsunlar halden anlayanlar oldu.
otostop sakınaclı nereye götürdügünü bile anlamassın :D
o zaman her evine geline al eve yemek yedir gece konaklasın ihtiyacı olabilir :D yaparmısın birader?
Bizde öğrenciyiz çekiyoruz arada :D
ee yanii tabii :)
İntihar için daha acısız yollar var bencd
bana bir kere denk geldi o benim arabaya bindi ben ona bindim :D
İstanbuldan izmire beleş gitmişliğimde vardır ^^
Tebrikler :)
@TanrınınRuhu teşekkürler ^^
art niyeli olmayacaksın kardeşim
ben kesinlikle değilim
çok çektim otostop. burada gayet normal
Orasi neresi
hollanda
Sen sexin merkezindesin:-)
Kktc de rahat ama türkiyede o iş sakat...
He aynen bugun okuldan ciktik fuar duraginin ordan alalim su kizi dedim sevgilime almadi :)
Sen onu test ettigini dusundugun icin yapmis olabilir ;)
Yok ya al dedim gercekten al yaninda ben varim yani ne olabilir nereye isterse gotururduk :)
Ben olsam ya bıraghk ya derdim
Beni oyle almaz gibi düşünme almisligim var otostop cekip beni. 1 gün sonra arayan afrikalilar falan :)
Ya ben gelen turistlere bile evimi aciyorum sen nediyorsun ;)
Zencileri almiyoruz:)
Irkcı mısın peki?
Ben bu zamana kadar tanidigim en sıcakkanlı insanlar
İçlerinde kötülük bulmak zor
Irkci degilim ama evet oyleler ama cok sicak kanli davranmaya basliyorlar sonra haksiz miyim? bir keresinde markette bir selam verdim eve kadar takip edip durdu ben ne ypayim
Nasil her türk erkegi ayni degil ise zenci erkekler de ayni degil
Kbakma da istanbuldakilerin masallahi var türklerden farki yok
Kıbrısta herkes kanka oluyorlar ya :)
Orasini bilemem artik :)
Bilme de zaten :)
Keşke tüm dünya senin gibi olsa.
tek ümidim
Çekmedim Allah çektirmesin ;)
Çekmedim ama alırdım arabama.
Hayat kurtarici olabiliyor/)
Valla üniye giden bazı kızlar çekiyor :D
Ben :)
Şekil A demek^^ hangi üni ^^
Hiç çekmedim ama 2 kere almışlığım var
böbreklerimi seviyorum o yüzden yapmam
Sadece bobreklerinimi :)
evet cancagızım @suss06
:)) anlamadi neyse
bir tek böbrek olsa keşke başka şeylr de var :D
Kız için Tehlike arz etmektedir.
yarıdmcı olurum eğer gerçekten otostopçu ise
Yol ustu genç yaşlı hiç farketmez.
çeken bilir bacım :D:DD:D:D. d.
Kamyoncuya çekme yeter
Cekiyorlar. Hemde oyle boyle degil. Bir keresinde arabam dolmusa donmustu birini indirip birini aliyordum.
:):) vay be
Yürürüm daha iyi devir kötü kolla gtü
kumar.
Ne çıkacağını bilemezsin.
hiç çekmedim yürüdüm hep
Çok lazımsa yol kenarlarında çanta salla
otostop çok iyi bişeydir
Okul çıkışı topluca otostop çekenler var :D
hahaah biiz gecen sene 4 kızdık yemin ederim bir yere yetişmemiz gerekiyodu kızın bmwsi vardı bizi almadı arabasına rezilliğe bak :)
benimde bmw gibi arabam olsa almazdım kirletirsiniz falan :D
biz de öyle düşündük pis fakirler demiştir :)
Bizim okuldakiler bisiklete otostop çekiyo :(
güldüm ha :)
sık sık kullanırım :D
benim için toplu tasıma oldu diyosun :)
Otobüsü bekledıgım kadar beklemıyom en azından :D
Olabilir o anki Psikolojiye bağlı
traktöre otostop çekmiştik arkadaşla :D
Cogu iyi niyetli degil
Yapacak kadar çılgın değilim
Çok çektim ama haklılar
sahsen otostop cekmeye korkarim. kacirirlar beniii
Direk alır... yalarun onu :D
eğitim şart... :):)
pis fakirler
Arabam var sukur :)