Bıçaklama olayları sizce de çok fazla artmadı mı?

Nereye baksam bıçaklı kavga olayları. O, onu bıçaklıyor, bu, bunu vuruyor. Benim çocukluğumda bu kadar çok yoktu. Nadirdi. Ama şimdi her gün bir olay. Özellikle herkesin elinde bıçak var.
Sizce de bu olaylar çok fazla artmadı mı?
Bunun sonu nereye varacak?
Bıçaklama olayları sizce de çok fazla artmadı mı?
Cevapla