Oda arkadaşı ve cam kapatılması sorunu?

Yatağım camın yanında ve gece yatarken gerçekten üşüyorum ama oda arkadaşım camın açık kalmasını istiyor havalar sıcak diye. Durumu açıklıyorum ama bwni dinlemeden kendisi ben açıklamamı yaptım diyor. Ve odada dışlanıyorum. 3 kişilik sohbetlerine hiçbir şekilde dahil etmiyorlar. Ben ne yapacağım. Tüm gün hasta gezdim. Kendisi diyor ki gece boyunca terliyorum. Diğerleri benimle konuşmuyor ama alttan alta onu destekliyor

Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Odadan çıksam o haklı gibi mi olurum?
Oda arkadaşı ve cam kapatılması sorunu?
Cevapla