Saygısız oda arkadaşı sorunu? Ve ışık kapatma meselesi?

Oda arkadaşımın zamanında her derdini dinledim dolu konuşsa da boş konuşsa da geçenlerde bir derdim oldu umursamadı kendi sorunlarından bahsetmeye ve onlar hakkında tavsiye vermemi istedi bende sildim onu 2-3 gün yüzüne bakmadım konuşmadık. Sonra sordu bana neden böyle yapıyorsun diye dedim derdimi görmezlikten geldin bana dediği olay bu mu sonra 2-3 gün aramız iyi gibiydi bu sefer o soğuk yapmaya başladı ama açıkçası umrumda değil ama uyuyamıyorum. Işığı kafasına göre açıyor kapatıyor ben yaptığım zaman azarlamalar. Saygısızın önde gideni. Mental sağlığımdan olmak üzereyim ben napayım? 6 aydır uyuyamıyorum ya her şeyi gürültülü. Benim dediğim hiçbir şey olmuyor ben aynısını ona yapınca çıldırıyor ve anlamadığım bir şekilde haklı çıkıyor
Saygısız oda arkadaşı sorunu? Ve ışık kapatma meselesi?
Cevapla