Ben çalışmıyorum aylık babam 400tl veriyor onunla geçinyorum okula gidiyorum kendimde bazen dolaptan letgodan birşeyler satarak geçimimi zor şekilde sağlıyorum.
Okulda fazla arkadaşım yok bi arkadaşım sürekli okul çıkışı şunu yapalım şunu alalım diyor ben diyorum bu çok pahalı ben bunun uygununu bulurum, dışarda da yemek yemek istemiyorum pahalı diye
Surat asmasada cimri gözüyle bakıyor çalış ozaman diye ben çalışmak istemiyorum okulum bitene kadar
Okulda fazla arkadaşım yok bi arkadaşım sürekli okul çıkışı şunu yapalım şunu alalım diyor ben diyorum bu çok pahalı ben bunun uygununu bulurum, dışarda da yemek yemek istemiyorum pahalı diye
Surat asmasada cimri gözüyle bakıyor çalış ozaman diye ben çalışmak istemiyorum okulum bitene kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer