Sizce mendil satan insanlara para verirken mendil alınmalı mı?

Tahmin ediyorum ki mendil satan insanların bazılari büyük miktarda para verilse kabul edip Allah razı olsun der ama bazıları gerçekten sattığı mendilin değerini kazanmak ister benim sormak istediğimse şu mağazaya girerken bir amca gördüm 50 yaşlarında kimse mendil almıyordu ben de mendil almak istedim ve fazla para verirsem ayıp olur sadece para verip mendil almazsam dilenci muamelesi yapmis olurum diye düşündüm ve 10 lira verip bir tane mendil aldım mağazaya girdim ama düşünüyorum acaba mendili almamalı mıydım çünkü amcanın da pek veresi yoktu acaba az mı para verdim her şeyin fiyatı çok hızlı artıyor bir mendil ne kadar şu an nolur orta yaşlı/yaşlı insanlar dışarıda bir şey satmasin eve dönerken bir amca daha gördüm sadece yuzlukler var diye mendil alamadım
Sizce mendil satan insanlara para verirken mendil alınmalı mı?
Cevapla