Bu saatten sonra birşeyler için çabalamanın bir anlamı var mı?

Hayatım bu zamana kadar belli bir akışta geldi, geçti ve hala geçiyor... Zamanla var olan gücümü kaybettim, yıprandım ve şu an çöküşteyim. Yine de bir şekilde çaba göstermek istiyorum. Ama şöyle bir bakıyorum da neden çaba göstereyim ki? Dünya her gün daha kötü oluyor, herkes mutsuz, umutsuz. Yarın yaşayacağımın garantisi yok. Ne için çabalayıp bir konum elde edeceğim? Kafam çok karışık

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bu saatten sonra birşeyler için çabalamanın bir anlamı var mı?
Cevapla