Evet lise yıllarında çok kavga edermiydiniz ve çok dayak yiyenmi atanmı olurdunuz
Ben yedimde altımda ne yalan deim ajsjsjs
Ben yedimde altımda ne yalan deim ajsjsjs
Ben kavgadan hep kaçtım yalan yok
Sen nasıl bı kadar cesursun ya
En son ne zaman kavga ettin
Cevap
8Cevap
hayır değildim bana dokunmayan yılan ne yaparsa yapsın modunda takılırdım
çok kavgacı değildim öyle bir ortamımız yoktu en güzel zamanlarımdı hayatımda lise dönemim :D
Demi çok güzeldi ya
aynen bence üniv zamanından daha değerli lise zamanları hala görüşürüm arkadaşlarımla ve hayatta en güvendiğim tek dostum lise arkadaşımdır...
Lise arkadaşlarım bir başkaydı o zamanlar güven vardı şimdikiler gibi deillerdiki birimiz bir suç islesek kapatirdik uzerini
aynen
Sakin ve kendi halimdeydim. Dayak atan olmadı.
Ne guzel
Çok sakin biriydim ama kavga ederken de susmam öyle çat çat
Bende susmam
Kavgada alttan almamak lazım ev arkadaşı oda arkadaşı durumlarında baskın gelmek şart bence
Kesinlikle çünkü sakın sessiz kalınca emri vaki yapmaya kalkıyorlar
hiç kavga etmem. kavgacı tiplerden de uzak dururdum çok iticiler
Bazı insanlar öyle kavgayı bende sevmem ama inanko bazıları zorla kasiniuor
Bi kızı dövüp merdivenlerden atmıştım o zamanlar en sinirli olduğum zamanlardı
Hahahah desene okulda kız birakmadin
Selam✨
Lise yıllarımda ben inek öğrenciydim kavga falan etmez dışarı çıkar kitabımı okur derslere katılırdım okadar
Gerekmedikçe uğraşmazdım. Genelde tek olduğum için bulaşırlar ama ben haklarından gelirdim.
Lise 1 i’de asırı sessiz sakindim sonra ki yıllarda ipin ucunu kaçırdım 🥺
1’de *
Okulun piskopati bendim
Belli 😁🤣
Aşırı sakindim ama arada oluyordu birkaç hadise
Oluyor illaki ya 😶😶😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar