Kadındır. Ne yapsa yeridir dediğiniz olaylar oluyor mu?

Mesela en son ambulansa yol vermeyen kadın sürücü.. biliyorsunuz.. işte atıyorum Benim annem ambulansın içinde ben de ambulanstayım o kadın yol vermiyor inerim o ambulanstan o kadının kafasından tutar asfalta sürterim.. Sonra arabayı çeker ambulansa devam ederim.. kim olsa yapar yani yapilmasi gereken bir hareket. ha beni görenler kadına şiddet der hiç sıkıntı değil Bazen bu durumların olması gerekiyor haklı olarak.. ama bir de şöyle bir şey var kadın hakları savunucusu şahsiyetler var ya Biliyorum bu olayı da savunuyorlar Ama işte kadın...

Kadındır. Ne yapsa yeridir dediğiniz olaylar oluyor mu?
Cevapla