Ben niye şanssızım? Ne zaman bitecek bu kötü şans?

Baskıcı ve cahil bi ailem var. Psikolojimi bozdu babam yıllarca manipüleleriyle. İntihara gidiyordum az daha psikolojimi toparlamak için uğraştım bu lanet evde. En son evden kaçtım. Sonra geri döndüm.

Biraz geçer gibi oldu siniri ama bu aralar parasız gene hırsını benden çıkarıyor. Bağırıyor çağırıyor sonra ben bişey yapmıyorum diyor. Çok üstüme geliyor çok çirkef teyzeler gibi.

Psikolojimi 3-4 gün sağlam tutuyorum onun aşağılaması yüzünden hemen bozuluyor. İkidebir güçlü olmaya çalışmaktan yoruldum bende huzurlu olmak istiyorum.

İş bulmaya çalışıyorum daha önce tecrübem yok. Full bulmam gerek onuda nerden bulucam bilmiyorum ayrıca onun parasıda yok yardımmı ederim bilmiyorum :(

Çok mutsuzum çok. Erkek kardeşim çok şanslı ona dokunmuyo bu da çok zoruma gidiyor.

Ben niye şanssızım? Ne zaman bitecek bu kötü şans?
Cevapla