İçiniz çürümüş içiniz
Sanırsın hepsi Emekli arkadaşlarim 😂
Seninle tanışmıyoruz ama diyelim bir günü beraber geçireceğiz
Neler yapardik 😳😳😳
Kuran kursuna mi giderdik 🤷♀️
Sokakta ip mi atladık🤷♀️
Yabani domuz mu kovaladık 🤷♀️
Sinamaya gider gobek atip ardından
müzeye gidip vandallık yapip tutuklanir mıydık heycan olsun diye 🤷♀️
Neler yapardik Arkadaş?
Sevgili sapıklik düzeyi yüksek Arkadaşlarim sizi bu sorudan muafsiniz size bir sepet füze 😗
mesela bugün çıksaydık sabah çıkardık alırdık abur cuburumuzu gider bir dağ başında otururduk yerdik içerdik çekerdik fotoğraf sonra oradan bir kafeye giderdik çay falan içip sohbet ederdik oradan da sinemaya giderdik ve en son akşamda yürüyüş yaparak evine bırakırdım seni
Çok aksiyonluymuş
Ben biz hanım ile bir şey yapmam...
Bu benim duruşum değil.
Ama siz erkek olsaydınız, güzel bir balık avına, kaliteli bir doğal ortamda yahut yine yeşillik bir ortamda, evde de çok yapılması mümkün olmayan kaliteli bir et pişirmeye gidilebilir, doğal içecekleri bir gün evvelinden evde yapar, gittiğimizde de orada yapılabilir aktivitelerde bulunurduk.
Önce arabayla off road yapardık çamurlu yollardan geçip çukur engebe tanımazdık sonra seni dağa çıkarıp bir güzel beslerdim. Sonra eşek değilsin ya bir semaverde kahve yapardın herhalde
Cevap
11Cevap
Gym e giderdik ardından, oturup tavuk pilav gömerdik belki sonra yürüdük bu kadar finişh
Diğer arkadaşlardan bir tık fazla seçenek vay be
Günüm böyle geçiyo ekstra bişey yok heheh
Ben uyurum benlik değil hiç biri gün bitince bırakırım:)
Önce gider bir yemek yerdik, enerji toplardık. Sonra da erkek avına çıkardık, aksiyon şart.
Önce güzel bı kahvaltı
Sonra bowling fena olmazdı ya da korku evi
Sonra arabayla bı gezinti
Sonra sinema
Sonra bi kahve çay
Sonra yemeğe giderdik
Sonra canlı müzik
Akşamda o anki ruh halimize bağlı 😄
Eh bir tik daha iyi bu seçenekler 😅
sarilirdik icerdik film izlerdik yemek yapardik pasta yerdik geceyi disarida gecirirdik arabayla gezerdik
Sanırım gunun sonunda hayata farkli bakardin.
kahve içer havadan sudan sohbet ederdik.
Ne yani bu kadar mi 🥺
Yemek film yemek yemek
secenekleri begenmedjm okey oynamay giderdik
Bütün gün 😒
boş boş konuşurduk sadece
Deniz kenarı otururdum tüm gün
Hayirdir ikimizde emekliyiz sanırım
Ayaklarını öperdim. Sapıklık değil saygı sadakat
Luna park
Çok gittim be
Korku evi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?