Tam bir günse sabah sağlam bir serpme kahvaltı Beşiktaşta sonrasında boğazda gezinti Sarıyer bebebekte atıştırma kahve çay akşama doğru çamlıca tepesi kömür ateşinde pişmiş köfte patlıcan salatası mükemmel bir gün batımı İstanbulun tüm güzelliğini yaşardık kısaca..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılKardiş seni arazi arabasına attığım gibi dağ kır bayır gezerdik. Benim işim bu şu anda çalışıyorum maalesef üzgünüm. Ama tabii altımızda araba arada bir bir yere gidip çayma içebilirdik tabii onu da yapardım insaflı birisiyim ben. Hep böyle tozun toprağın içinde gezdirecek değilim ya seni. Karnımda doyurdum kokoreç yersen kokoreçte ısmarlardım. İstersen sucuk ekmek var köfte ekmek var. Bak benim de canım çekti şu anda. O yüzden cevaplara bak seçimini yap hangisi işine gelirse.
14 Yorumla- 1 yıl
Abi can evimden vurdun kokorecler sucuk ekmekler havada uçuşuyor. Seni sectim ben 🥰
- 1 yıl
Yemek deyince akan sular duruyor değil mi Ben de öyleyim 😂
- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim prenses kardeşim 🌹😊
- 1 yıl
Rica ederim abiş 😍🥰
1 yılBula bula bugünü mü buldun yani 😡 üç gün önce karavanla geziyordum huzur içinde kaçırdın şansına küs bugün en fazla iş kitlerdim sana onu da becebiliyorsan işte😂
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Tövbe estağfurullah tövbe ya maske için niye sana geliyorum 😂😂
356 Yorumla- 1 yıl
Bana gelirsen maske yapardık bebek surat olurduk. Sana gelseydık ne yapardık onu sen diyeceksin soru bu 😌
- 1 yıl
Kafana terlik yıyeceksın şimdi 😀 ne alaka yaa
- 1 yıl
Sorumu sabote etme gayet güzel bir soru. Cevapla hadi 🤨
- 1 yıl
Dedikodu varsa çekirdekte getireyim pek severim ben. @zorundamiyimefsane dimi abi 😅
- 1 yıl
Aynen aynen seversin simit de seversin 😂
- 1 yıl
- 1 yıl
Ben söylerim yerine 🤣
- 1 yıl
ne olmus 😀
- 1 yıl
Ben de davetliyim benim elimden de tutup götürüyorlar beni 😄
- 1 yıl
görseldekiler mi olur gidelim oyunda oynariz 😀
- 1 yıl
Senin nickin çok normal çünkü. 😏 hadin toplanın çay cekırdek yapıyoruz
- 1 yıl
Çekirdek alıp geliyorum tamam hem de siyah dakota çekirdek
- 1 yıl
- 1 yıl
simdi gof İstanbul'da ben bursada kartal Ankara'da yalaley sen nerdesin
- 1 yıl
- 1 yıl
Ev sahıbıyım kavga etmeyin gelin 🥰 ayrıca alınmadım ne alaka yaw
- 1 yıl
Portakallım ben kayserı
- 1 yıl
uzakmissin güzellik o zaman Ankara'da toplaniyoruz hem kartal hepimizden zengin duruyo yol paramizida versin 😀
- 1 yıl
Bıraz karışık oldu neyse Ankara’da toplanalım merkez olsun
- 1 yıl
4saat bana 😜 hem abim gelir beni alır bile
- 1 yıl
@portakallıjöle evlerden arabayla alırım ya ne demek 😄
- 1 yıl
Feda olsun ne olacak ki 😂
- 1 yıl
Tamam İstanbul’da toplanalım gof bizi bogaz manzaralı bır lokantaya götürür belki
- 1 yıl
adam adam ya sen dagit Allah ta tependen oluk oluk para akitsin insallah 😀
- 1 yıl
- 1 yıl
@ZorundamıyımEfsane 😂😂 keskin bir u dönüşü oldu. Abı kandırma sende bizi yaa 😅
- 1 yıl
@Yaleleyyalelee pilavdan dönenin kaşığı kırılsın 😂
- 1 yıl
- 1 yıl
https://hizliresim.com/k7jaty2 beğenmeyeni engellerim 😂
- 1 yıl
ayva bayilirim eline saglik guzellik 😋😊
- 1 yıl
😃 güzel olmuş dimi. Güzel olmuş de
- 1 yıl
Teşekkürler 🧚🏼♀️☺️
- 1 yıl
Ricalar 🧚🏼♀️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılfilm dizi izlerdik ya da alışveriş yapardık birlikte :D veya sinemada olabilir
12 Yorumla- 1 yıl
Mısır cinema harıka olurdu Bariş 😍
- 1 yıl
bence de harika olur 🙏🥰
1 yılÇaycı, getir, ilâç kokulu çaydan!
Dakika düşelim, senelik paydan!
Zindanda dakika farksızdır aydan.
Karıştır çayını zaman erisin;
Köpük köpük, duman duman erisin
çay var güzellik 😊27 Yorumla- 1 yıl
Şair mi oldun kızzz
- 1 yıl
orhan veliye ait 😀
- 1 yıl
On parmağında on marifet 🤭
- 1 yıl
- 1 yıl
tesekkür ederim güzellik 😘🌺
1 yıllunaparka gider pamuk şeker yerdik
sonra eve gelir film izlerdik
ben kahve yapıp getirirdim onu da içerdik
sonra ben sana kahve falı bakardım :D :D11 Yorumla- 1 yıl
Lunapark pamuk şeker kahve hangısıne sevınsem bılemedım☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılTam şu an çay içiyorum, yanında da abur cubur var mutfaktan kendine bir çay al gelirken bana da doldur bitmiş zaten 😃
16 Yorumla- 1 yıl
Misafire çay doldur denmez otur ayaklarını uzat ne içersin hemen getıretım denir 😃
- 1 yıl
Mantıklı ve pratik düşünüyorum, giriş kapısının hemen solunda mutfak var gelirken kendine de bana da al gel, hem kapıyı aralık bıraktım ki zile basma diye böyle düşünceliyim sen bana ne diyorsun. 😃
- 1 yıl
Ben gelince çayı demlerım sen zahmet etme
- 1 yıl
İşte budur leblebiler kavruk olsun bile demiyorum acılı mı hiç söylemem leb bile demem sana artık
😃 - 1 yıl
🙄🙄
- 1 yıl
Çok hızlı kavrıyorsun demek istemiştim. Leb demeden leblebi almak gibi..
şaşkın şaşkın bakarak yanıltmasaydın keşke 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılKahvaltı sonrası yüzme, sonra park gezintisi, öğlen atıştırması için mola, oyun parkından çıkış 😂😂 şu an ayak havada yatış
12 Yorumla- 1 yıl
Çok eglencelı bir gün olurmuş. Zevklısın
- 1 yıl
🥰teşekkür ederim
1 yılUtv ile gezer off road yapardık sonra iyi bir tesiste yer, içerdik sonra evlere dağılırdık
12 Yorumla- 1 yıl
Guzelmış ☺️
- 1 yıl
✌🏻
Kişilik & Karakter konusunda 828 cevap paylaştı. Esnaf olduğum için para tahsilatına gidiyor olurduk
12 Yorumla- 1 yıl
Em sevdıgım 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBenle birgün geçiriyorsan spor yapıyor olurdun sonra kaçıyor olurdun 😂
18 Yorumla- 1 yıl
Ben spor yaparken üşeniyorum sen spor yap ben kenarda lahmacun yerim olmaz mı
- 1 yıl
Sporda dsiplini severim düşün bakım ben spor yaparken sana lahmacun yedirirmiyim önce onu hak etmek lazım 😂
- 1 yıl
Bişe olmaz yeriz yaa bol acılı limonlu
- 1 yıl
Sporla aran hiç yok heralde yerizde sporda yaparsın heralde 😂
- 1 yıl
Hiç aram yok evet😜
- 1 yıl
Alistiririz seni artık yapcak bişey spor iyidir gerçi sen biraz hiperaktif gibisin tahminimde yanilmam 😂
- 1 yıl
Öyleyim evet 🤭
- 1 yıl
Anlarım ben anlar belli ediyosun ☺️
1 yılTam şu andam bahsediyorsak yalnız kalırdın. Çünkü ben işe geldim çalışıyorum
18 Yorumla- 1 yıl
Haftasonu dıyelım ozmaan
- 1 yıl
Yarın Eskişehir'e gidiyorum bak birlikte yolculuk olur. Trenle gidicem ama arabamla değil
- 1 yıl
Bir kere tran yolcugunyapmıstım güzel oluyor. Egleneceli
- 1 yıl
Evet ben de severim tren yolculuğunu. Hem de yeni kameralarım da geldi video ve fotoğraf çekerdik vlog çekimi yapardık
- 1 yıl
YouTube var mı yuklermıısın.
- 1 yıl
Var var yüklerim
- 1 yıl
Benımde var 😃 kırıyorum paracıkları
- 1 yıl
Oh ne güzel benim o aşamada değil ama bu konuda tecrübeli olduğun için sana bizzat danışmak isterim
1 yılBeraber dizi veya film izleyip çay içerdik ve ayva tatlısı yerdik kaymaklı
12 Yorumla- 1 yıl
Tatlılar senden ama 😀
- 1 yıl
Hahaha öyle olsun o halde
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılŞehri gezdiririm için büyük ihtimalle yorgunsundur o yüzden şimdi seninle cay içiyor olurduk
14 Yorumla- 1 yıl
Konu gezme olunca bana bir enerji geliyor şekerim 😂 kalk kalk
- 1 yıl
Zaten daha bitmemişti geceler akarız🫡 üşüme diye canisi 😂
- 1 yıl
Ne düşenlisin 😍
- 1 yıl
Misafir denince akar sular durur🤩
Gizli Üye(30-35)1 yılHerkes romantik takılmış. Kimse dememiş ki ava giderdik, çadır kurardık, sahile temizliğe çıkardık vesaire. Bırakın romantizmi hemşerim
14 Yorumla- 1 yıl
😂😂 uyanın gerçek hayat var
Cevap sahibi1 yılDimi ya. Yok sinema, yok şöyle yok böyle
- 1 yıl
Birkaç gerçek hayattan bahseden oldu ama. Ev temızledık ders çalıştık yemek yaptık 😜
Cevap sahibi1 yılPuahshsjsn onları görmedim iyi ki görmemişim 😁
Gizli Üye(36-45)1 yılAlışveriş seversen alışverıs yapalım yemek yeriz bırazda ortama bakar eglenırdık. Erkolar peşimize düşerdi felan belki birer kahve içerdık 😍☺️
11 Yorumla- 1 yıl
Erkolar olmasın dıgerlerı okey
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Orta derecede pişmiş antrikot ile birlikte rakı içiyor olurduk. Tabi sen alkol almıyorsan sana da ayran ya da kola ikram ederdim.
13 Yorumla- 1 yıl
Az pişmiş olur. Rakı içeriz
- 1 yıl
O zaman afiyet olsun, bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim.
- 1 yıl
Teşekkürler
Gizli Üye(30-35)1 yılMarkete giderken zillere basıp kaçmak nasıl fikir eğlenceli bence, yemeğe yardım ederdin herhalde...
17 Yorumla- 1 yıl
Küçükken çok yaptım öyle ıdmanlıyım bak. 😀
Cevap sahibi1 yılHarika o halde pencere camlarına da yumurta atar miyiz
- 1 yıl
Taş atalım. Yumurtayı kırar yeriz. Patlatma yumurtayı bilirmisin tereyağlı 😋😋
Cevap sahibi1 yılTaş mı sen bizi karakolluk edicen her görüşüme gelicek misin ona göre suçu üstlenicem... Patlatma yumurta mıymış onun ismi böyle makarna gibi ne çok pişmiş ne çok diri bi ortası oluyo ya heh öyle yerim bayılırım
- 1 yıl
Gızlıısn görmeden bilemem 😅 senın dedıgın kıvam işte bu patlatma yumurta bol tereyağ tuz pul bıber. Ben acıktım galiba 😜
Cevap sahibi1 yılBir süre daha gizli kalmak istiyorum... Enerjinden neşenden ötürü çok dikkat çektiğini söylemiştim bir ara... Mantı haşlıyordum tam ben de yetişmelisin yumurta 95 saniyede oluyor, basit o.
- 1 yıl
Peki sen bılırısn bay gizli. Begenı atmadan gitme 🤪🤪
1 yılKişilik & Karakter konusunda 713 cevap paylaştı. Şu dakikada ben patatesleri doğruyor olurdum sende yağı ve çayı hazırlıyor olurdun
10 Yorumla
1 yılKimsenin olmadığı bir yerde beraber bir tatil yapıyor olurduk teknolojiden uzak olan bir yerde
10 Yorumla
1 yıl
1 yılKampta çadır başında müzik eşliğinde Ömerli barajını izliyor olabilirdik. Gerçi şimdi de soğuk ama yaa. En iyisi sominenin başında kitap okumak ve kahve içmek.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 676 cevap paylaştı.
1 yılSahilde içiyor olurduk.
Saç rengin doğal mı?
06 Yorumla- 1 yıl
Hayır boya
- 1 yıl
Bir an şok olmuştum. Doğal gibi duruyor. Öyleyse hakkını verelim, kızıllar fanı değilim fakat çok güzel seçim. Tebrikler, harika.
- 1 yıl
Teşekkür ederim. Bende sevıyorum rengimi
- 1 yıl
Ten rengini göremedim ama özellikle fair skinned birisi için muazzam olur.
- 1 yıl
Evet beyaz tenliyşm
- 1 yıl
Hoş birisin
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılCuma akşamları kızılcık şerbosu izleme gecesiiii mısır patlatır dizi izler dizideki tüm erkeklere beddua eder alevi yaad edip pinkoya ah ah derdik
00 Yorumla Tanışıyor olabilirdik anlaşıyor olabilseydik acaba kendimize karşı neler yapabiliriz diye ger anlamda zihnimizi açıyor olabilirdik mesela 😊
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 583 cevap paylaştı.
1 yılBüyük ihtimal adrenalin dolu bir etkinlik olurdu, mesela çocukken yaptığımız gibi zile basıp kaçmak 🤣🤣
00 Yorumla
1 yılBana bir şeyler aliyor olurduk senin baranla 🙄👉👈
03 Yorumla- 1 yıl
Benim paramla bana yiğitlik yapıyor 🙄
- 1 yıl
Benim param yok ki fakirim 😭
- 1 yıl
Ahhh canım benım
1 yılŞu an yemek yiyor olurduk
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılKesin deniz kenarında oturuyor olurduk sandalyeleri çekip
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Dizi/film izlerdik bol bol yemek ve abur cubur yerdik ve gezerdik bol bol.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılşu an bi kargaşanın içinde, duş alıp kuaföre gidip düğüne yetişmeye çalışırdık
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Mutfaktayim aksam icin yemeği yapiyorum, sonrada Kahvalti hazirlicam..
00 Yorumla
1 yılAvm gezmek yemek kahve sonra sinemaya gitmek birazda şehir turu yaparız
01 Yorumla- 1 yıl
Bu kadar mı
şu an işe gidiyor olurdun sabaha kadar çalışırdık..
00 Yorumla
1 yılMerhabalar hanımefendi
şu an kitap okuyor olurduk...00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılRiskli sorulardan uzak dur demedimmi sana 😀
16 Yorumla- 1 yıl
Aa neresi riskli canım. Senle ne yapardık soyleyım mi nuti
- 1 yıl
Söyle bakalım
- 1 yıl
Sen tahsilata gıderken pek keyıflı oluyorsun. Beraber gıderız dönerken de paraları ezerız 😃
- 1 yıl
Olur tatliş
- 1 yıl
🤭😃
- 1 yıl
❤❤❤❤
Ciğerle acı biber yirdin🥴
13 Yorumla- 1 yıl
Adanalıyıh galıba
- 1 yıl
😀
1 yıldedikodu timeee askoo💅🏻ldmfflgmglg
14 Yorumla- 1 yıl
En sevdıgım😍 anlat kız anlat incini cıncını anlat 😂😂
- 1 yıl
anlatırız baciiiim anlatirizzzz rahatkeee slcmcocfmg
- 1 yıl
Kahve yapayım
- 1 yıl
hemeeeeggn
1 yılGezer tozar bir restorantta yemek yer daha sonrasında eve gelirdin
10 Yorumla
1 yılHamburger ve film keyfi muazzam olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇatıda Ocak başında kahve demliyirduk aynı kitabı okurken 😅
00 Yorumla
1 yılO anki psikoloji ye bağlı 😂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSana İstanbul'u gezdirirdim. 💖
10 Yorumla Heimm aç aç oturuyorduk
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kafalar kıyak bir halde, müzik + dans. :D
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 423 cevap paylaştı.
1 yılUyurduk, uykum var 😀
10 Yorumla
1 yılSen seç bana fark etmez
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Anlik kahvalti time genel makara kukara🤣
10 Yorumla
1 yılŞu an 30 km lik bir yola çıkmıştın
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılGüzel soru..
Yabancı dizi izlerdik10 Yorumla
1 yılSen çay koyuyor olurdun, ben de içiyor olurdum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılCanımız ne istersen yapardık
10 Yorumla Arabada geziyor olurduk biraz
10 Yorumla
1 yılSinema yemek akşam disco bar eglence
10 Yorumla
1 yılAyık gezmezdin bu kesin
10 YorumlaYemzk yiyor olurduk.
10 YorumlaGeziyor olurduk büyük ihtimal
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı.
1 yılNe yapıyorduk?
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
1 yılOnline oyun oynardık.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHer an her şey yapardık
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 918 cevap paylaştı.
1 yılşu an bu saate emin misin
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. rakı içerdik bostanlıda
04 Yorumla- 1 yıl
Severim
- 1 yıl
Karıdes olur kalanlar sevmem
- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 