Bir arkadaşımla telefonla konuştuktan sonra üzerime bir ağırlık çöküyor. Bunun sebebi nedir?

Kızı çok seviyorum. Genelde o konuşur. Bir süre sonra dikkatim dağılıyor. 1 saatten aşağı kapatmayız telefonu. Kapattıktan sonra üzerime tonla ağırlık bırakmış gibi hissediyorum. Yoruluyorum.

Ama başkalarında böyle olmuyor. Rahatlamış gibi hissediyorum.

Bir arkadaşımla telefonla konuştuktan sonra üzerime bir ağırlık çöküyor. Bunun sebebi nedir?
Cevapla