Ev sahibi kiramızı 1.600 TL'den 4 bin yapmak istiyor. Vermeyiz dedik, evden hemen çıkın dedi. Ne yapabiliriz?

Bu nasıl bir vicdansızlık siz söyleyin? 1.600 TL'den 4000'e çıkarmak istiyor.

Kabul etmedim. Sözleşme bitince istediğini yap ederiz dedim ama kabul etmiyor. Git ihtar ver çıkarabilmek için çıkarım dedim ona da hayır diyor. Derhal evden çıkacaksınız diye arayıp duruyor. ZORLA ÇIKARIRMIŞ.

Ne yapmalıyız

Ev sahibi kiramızı 1.600 TL'den 4 bin yapmak istiyor. Vermeyiz dedik, evden hemen çıkın dedi. Ne yapabiliriz?
Cevapla