İnsan yalnızlığa mahkum mudur?

İnsan yalnız mıdır? Üniversiteye geldim arkadaşım yok. Yurtta da canım sıkılıyor odadakiler kendi hallerinde. Çevrede insanlar var ama gidip tanışılmıyor. Şair boşuna dememiş insanlar insanların içinde insana hasret yaşarlar. Kendim takılıyorum bende çimlerde falan oturuyorum insanlar acıyor mudur bilmem. Herkesin arkadaşı olmak iyi mi yalnız takılmakta güzel mi

İnsan yalnızlığa mahkum mudur?
Cevapla