Bugün canımı yakan bir şey söylemek istiyorum bundan 1 sene öncesine kadar 85 kilo felandim üzüntü stres babam rahatsızlik geçirdi erkek arkadaşımla ayrılığım herşeyin üst üste gelmesi ve artık dayanamadım ve spor yapıp -25 kilo verdim
Zayıfladım zayıflamasına insanlardan çok iltifat alıyorum şu kadar diyim geçmişte yüzüme bakmayanlar askintiliga başladı beni reddedenler ama beni asıl üzen kısım ben yine aynı benim aslında gerçekten sevilmem için illa zayiflamam mi gerekiyordu canımı asıl yakan bu kimseye aynı gözle bakamıyorum artik kimseyi sevemiyorum
Bugün bu dahada canımı yaktı acı gerçek illa böyle mi olması gerekiyordu her şeyin..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır, bakımlı olmak yeter
Devir öyle ne yazık ki
Kesinlikle öyle
Belli ki hiç seks yapmamışsın
Yapmadım hic ama bunla seksin bağlantısı ne ki tam olarak cidden anlamadığım için soruyorum
Yani şunu demek istedim ; böyle saçma insanları umursama zevk alacağın bir Partner bulup sadece tutku ve şehvet ile mükemmel şeyler yaşayabilirsin
İnan kimseye güvenemiyorum sebebide şu karşı taraf dış görünüş için mi seviyor karakterimden dolayı mı bunun güvensizliği bu durum dahada artacak gibi gözüküyor bende
Bunu ayırt etmek çok zor. Ama olgunluğa bakarak kısmen anlayabilirsin. Olgunluk derken fikir anlamında. Boş konuşan ve dolu söz konuşan iki kişi birbirinden kolayca ayrılır. Boş konuşanla 1 hafta muhatap olursun. Diğerleri daha kaliteli bir ortam olur. Bunun gibi. İstersen tanışabiliriz
Anladım demek istediğini sanırım karakterine ve ruhuna dokunan birini bulman lazım demek istedin aslında
Aynen tam da bu. Yani kendimi yetiştirmek önemlidir. Mesela karşındaki Partner seni kırar bir konuda diyelim. Ama bunu telafi etmesini bilir. Ediyorsa doğrudur. Gibi
Anladimm çok teşekkür ederim 🙏
Tanışalım dedim ama kaale almadın herhalde:)
Kaale almamak değil de🙂 sosyal medyadan pek tanışmam ondan dolayı cevap vermedim
Buda bir yanılgı değil mi? Sık yaptığın şeyler sana mutsuzluk getirmişken pek yapmadığın şeylere neden şans vermiyorsun?
Bu tamamen günümüz şartlarından kaynaklı malum devir kötü 🙂
Biriyle tanışmak çok ütopik bir şey değil:) Tanışalım zaten istersek devam ederiz yoksa burada kalır
Ben hiç o toplara girmeyeyim 🙂 teşekkür ederim genede teklifin için bir gün yüz yüze denk gelmek umudu ile diyelim 🙏
Ben cidden hiç anlamıyorum bu durumu işte. Bak iyi birisin belli. Kendimi sana ifade etmeye çalışıyorum ısrarla. Ama kaale almayıp kenara koyuyorsun. Hatan budur belki
Neyse boş ver hata bende, sende değil
Doğru diyorsun da insanların hayatta belli bir kural ve normları vardır bu her konu için geçerli sana ne kadar sosyal mecradan tanışmaya karşı olduğumu şöyle ifade edeyim ki Instagramimda 10 kişi ekli düşün yaşım 23 olmasına rağmen başka insan olsa yerimde önüne geleni ekler belkide genciz sonuçta der dm kutusunu açar
Ben orta çağdan kalmayım biraz
Mutlu olmak istemeyeni mutlu edemezsin
:\ bunu hissettim.
Çok can yakıcı bir durum değil mi?
Ben daha değişime uğramadim ama hissediyorum olacakları..
Valla cidden insanın canını yakan bir durum
Sen değişime uğramadım derken eski kiloma geri felan mi döndün
Hayır ama duyulmadigimi hssstiriyorlar
Anladım demek istediğini şimdi daha iyi
terket onu