Eşcinsellik genetik midir yoksa gebelik ve sonrasında olan bir anomali mi?

Genetik olması pek mümkün değil. Lgbt örgütlerinin bilim camiasına karşı terörüne rağmen böyle, zorlasalar da böyle bir çalışma yapıldı ve olmadığı ortaya kondu. Zaten evrimsel olarak da, soyunu devam ettiremeyeceği için o genler de zamanla kaybolur giderdi.

Geriye, ne zaman ve nasıl, hangi faktörler altında bu anomalinin oluştuğu sorusu kalıyor.

"Anomali" derken olumsuz değil, nesnel bir anlamda kullanıyorum. Dejeneratif miyopi var ben de, bu da bir anomali mesela. Nğfusun %1'ini kapsayan eşcinsellik de benzer bir anomali gibi geliyor bana.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Önemli Not: Dini referans gösteren bütün görüşler kaldırılacaktır. Kişisel görüşler, hatta "bana ters kardeş" gibi söylemler de kabulüm, ama din giremez bu soruya, söyleyeyim öncede.
Eşcinsellik genetik midir yoksa gebelik ve sonrasında olan bir anomali mi?
Cevapla