Erkeklerede abzlk genetik mi yoksa sonradan mi oluşur?

Kendimi iyi hissetmediğim için burdan 38 yaşındaki abiyle konuştum bakin ABI diyorum. başta hayat hakkında tavsiyeler verirken gerçekten yardımcı olacağını düşünmüştüm çünkü görmüş geçirmiş ve birçok zorluğu aştığı için tecrübelrini dinlemek istedim bana yardımci olacağını düşündüm kendiniside öyle sana yardımcı olucam dedi ben ona derdini anlatırken 38 yaşındaki bir adam bir anda konuyu ci*nsliğe getirdi bu konu hakkında konuşmak istemediğimi ve dediği şeyi reddettiğim için ise bana hakeret edip engelledi. 38 yaşında olup 19 yaşındaki bana bunları demesi zaten ne karekterde olduğuni gösteriyor. bunun yüzündendir şimdi evet belki diplomatik olarak birçok başarısi olabilir ama abaza olmasi herşeyin onune geçmiş. Bu yüzden kadınlardan hep red yemiş:) neden normal bir sohbette bile konuyu direkt oraya çekiyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kendisi gerçekten çok güzel konuşuyordu ama ben kendimi anlattıkça sanırım gerçekten toy olduğumu fark etti ve aklimi çekebilecegini düşündü
Erkeklerede abzlk genetik mi yoksa sonradan mi oluşur?
Cevapla