Ülkemizde o kadar zeki ve başarılı insan olmasına rağmen neden gelişemiyoruz?

Sizde görüyorsunuzdur başarılara imza atmış insanlar, Türkiye birincisi olanlar kendi alanında çok başarılar kazanmış, onlarda yurtdışına gidiyor bu ülkede değeri bilinmiyor galiba, peki neden ülke buna rağmen gelişemiyor sorun nerede?

Ülkemizde o kadar zeki ve başarılı insan olmasına rağmen neden gelişemiyoruz?
Cevapla