Yerli film/dizileri sevmiyorum diye özenti miyim?

Evet, yerli film/dizileri sevmiyorum ( Eski Türk Filmleri hariç).

Ne dram, ne korku hiç bir konu da iyi değiller, hele komedi berbat, komedi yapımı bir şey yapmasalar keşke.

Komedi konusunda konuşacak olursam, herkesin bayılarak izlediği, komik buldukları...

Avrupa yakasi, l&m, kardeş payi, kolpacino, cakallarla dans, recep ivedik, maskeli beşler vb... Hiç komik ve kaliteli değil aslında tam kusmalık.

O yüzden süreklı ve her alanda yabancı tercihimdir.

Yerli film/dizileri sevmiyorum diye özenti miyim?
Cevapla