
Sabahtan beri hava kapalı içim daraldı resmen, enerji sömürücü havalar 🥹

Sabahtan beri hava kapalı içim daraldı resmen, enerji sömürücü havalar 🥹
Öyle kasvetli havaları hiç sevmem, ben bir ilkbahar insanıyım, ne sıcak ne soğuk olacak ama masmavi apaçık bir hava olacak, gri havalrdan nefret ederim içime kapanırım tüm enerjimi sömürür
Cevap
15Cevap
Hayır yükseltiyor
yağmur yağsa pencereden izlesen güzel olurdu aslında
Yağmadı ya. Yağmurlu olunca seviyorum ama böyle bulutlu karanlık havaları sevmiyorum
burasıda yakıcıydı
Evden çıkasım gelmiyor bu havalarda insanın tüm enerjisi bitiveriyor 😏
Tam tersi kapalı ve serin hava enerji veriyor, güneşli sıcak hava modumu düşürüyor 😂
hayır aksine yükselirim bayılırım yağmur kar fırtına izlemeye :D
Camdan bakarsan daralıyrsun
Ama
Dışarıdan Güzel işde ne güzel esinti oluyor 😄
Yok ya sevmiyorum ben. Sabah uyandığımdan beri akşam sanki, günün hangi saatindeyim nasıl geçti onu bile anlamadım
Havalar genelde sabah 7-8 gibi böyle olur, sen uyanınca açılırdı.
Ya ne güzel bi cümle 😊
profil fotondan da belli, güneş enerjisini senden alıp daha çok parlamış.
genel bir mod düşüklüğü var bende hava bahane oluyor galiba
Sonbahar etkisi galiba 🥹
Belki de.. 🥃
Hayır. Aksine daha iyi hissediyorum, fotoğrafa bakınca dahi içim yükseldi.
Yükseltiyor kaos seviyorum
Kapalı havaları daha çok seviyorum..
Tam tersine yikseliyor
Tabiki
Aksine modum artıyor
Hayır Tabikide
Evet bunalıyorum
Evet
Bazenn
Evet düşürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar