Enflasyon Almanya'yı yedi bitirdi. Peki Türkiye'de durumlar nedir?

😭
😭

Almanyada enflasyon son 50 yılın zirvesinde! Dün arkadaşlarla dere kenarında kamp ve sucuk ekmek partisi yapmak için kasaptan 1.5kg ev yapımı sucuk aldım. Toplam 14€ verdim. Koskoca 1 saatlik maaşım ediyor 🥺 neredeyse!

😋
😋

Almanya bitmiş 🥺 geçen sene sucuğun kg fiyatı 7.5€ idi şimdi 8€ olmuş. Geçen sene 12,50€ maaş alırken %16 zam geldi ve saatlik ücretin 14,50€ oldu. Almanya bitmiş yeğenim 😞

Gelelim Turkiyeye 🤔 Turkiyede enflasyon sadece ve sadece %80 cik 😇 (tabi doğruysa) sucuğun fiyatı ise babamın dediğine göre 120tl. Bir asgari ücretli 1 günlük çalışması karşılığı 1.5kg sucuk alabiliyor 😎 güçlü ve büyük TÜRKIYE 🇹🇷🇹🇷

Almanya sizi çatır çatır kıskanıyor 😎

Enflasyon Almanya'yı yedi bitirdi. Peki Türkiye'de durumlar nedir?
Cevapla