
Almanyada enflasyon son 50 yılın zirvesinde! Dün arkadaşlarla dere kenarında kamp ve sucuk ekmek partisi yapmak için kasaptan 1.5kg ev yapımı sucuk aldım. Toplam 14€ verdim. Koskoca 1 saatlik maaşım ediyor 🥺 neredeyse!

Almanya bitmiş 🥺 geçen sene sucuğun kg fiyatı 7.5€ idi şimdi 8€ olmuş. Geçen sene 12,50€ maaş alırken %16 zam geldi ve saatlik ücretin 14,50€ oldu. Almanya bitmiş yeğenim 😞
Gelelim Turkiyeye 🤔 Turkiyede enflasyon sadece ve sadece %80 cik 😇 (tabi doğruysa) sucuğun fiyatı ise babamın dediğine göre 120tl. Bir asgari ücretli 1 günlük çalışması karşılığı 1.5kg sucuk alabiliyor 😎 güçlü ve büyük TÜRKIYE 🇹🇷🇹🇷
Almanya sizi çatır çatır kıskanıyor 😎
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer