Evli erkek 5 ay konuştu ihic buluşmadi, bende bitirdim bitme yazimda açık kapı bırakma yok dimi?

Buluşma sordum, canım pllan yapamıyorum zor durumdayım yazdı en son sonra 2 hafta yazmadı bende "Ben artık bıktım, sana tamamen veda ediyorum zerre umrumda olmaz ama yazıyım yine de ne için yazmadığını bilmiyorum ama her şey bahane insanın 5 dakika da olsa kendi ile yalnız kaldığı zaman vardır o zaman yazabilirdin artık istemediğn için yazmıyorsun zaten istesen su 5 ay içinde buluşma ayalardin isteyen insan yapar böyle yaptıkça soğudum zaten içimdeki sevgi kolay bitmez ama başka biri doldurur yerini belki en kötüsü de bana sana verdiğim değerin yarısını vermedin güvenimi sartsin senin için onca göze almıştım oysaki aramızda efendi köle ilişkisi vardı sadece gerçekten degmezsin ben senin için her şeyi göze almıştım erkeğim olmanı isteyecek kadar ne Ailene ne işine zarar vermek istemedim elve da unutucam seni merak etme zaten bişi yaşamadık anımız yok sevgimi unutcam Hoşçakal!" Yazdım okursanız sevinirim sizde açık kapi var mı varsa neresinde var tamamen bitirmem lazım

Güncellemeler
+1 yıl
burada mantıklı yorum aramak tarlada kaybolan iğne yi bulmaya benzer yardım istiyoruz
Evli erkek 5 ay konuştu ihic buluşmadi, bende bitirdim bitme yazimda açık kapı bırakma yok dimi?
Cevapla