Ablam 30 yasinda guzel bir isi var ancak esi yok?

Bu yalnizlik onun bence psikolojisini bozdu 30 yasina gelene kadar sacma sapan insanlarla karsilasti. Cevresinde duzgun arkadasta edinemedi ben ondan 10 yas kucugum ama cevremde daha sıkı dostluklarım var , onun oda yok. Durduk yere bazen aile huzurunu bozuyor ve huysuzluk ediyor. Bizde cok istiyoruz birisini bulsun ve evlensin ama nasip kısmet bu ol diyince olmuyor :/ Allahtan parasi isi iyi ve kendini pahali esyalarla bazen tatmin ediyor.. bu arada benim zorlamalarımla terapiye gitmeye ikna oldu 3 aydir felan gidiyor nispeten daha iyi. Var mi boyle tanidiklariniz sonu ne oldu? Veya biz ne yapabiliriz? Ondan bir kucuk ablam var yakinda nisanlanir bu onu daha kotu etkiler diye dusunuyorum. Yapayalniz kalmasin istiyorum sadece napabilirim ki?

Ablam 30 yasinda guzel bir isi var ancak esi yok?
Cevapla