Sınıftaki çocuk garip davrandı, benden kaynaklı mı?

Grupta sınıfımızda olan çocuk yanıma gelip benle baya konuştu sohbet etti sorular sordu ben de kibarca iletişime geçtim daha sonra hani bana bakıp bakıp tebessüm etmelerini yakaladım vs. Tabi grup dışında hiç kendisiyle konuşmadım merhaba merhaba o kadarcık. Ertesi bu çocuk bana surat asmaya garip garip davranmaya laf sokmaya başladı. Hani bişe mi yaptım acaba diye baya düşündüm ama aramızda da çok kısa bi muhabbet geçti. Bu keko davranışlarına bi anlam veremedim açıkçası, sonuçta iletişimi başlatan ben değilim ve nezaketimi bozmadım

Sınıftaki çocuk garip davrandı, benden kaynaklı mı?
Cevapla