Çok üzülüyorum keşke cahil annem olmasaydı?

İlk okulda mesela okula gidiyordum, dersime yardımcı olacak kimsem yoktu, ne veli toplantısına geldiler, ne gezi gününe babam deseniz kendi halinde. Annem okuma yazması yok, e haliyle hep köy usulü gidiyor, aklı hep eskilerde, tek derdi kendi ailesi, vallahi bıktım her allahın günü bir şey uyduruyor

Çok üzülüyorum keşke cahil annem olmasaydı?
Cevapla