Çok sıkılıyorum vaktimi nasıl gecirebilirim?

Bı ilçenin 112 sinde çalışıyorum ilçe halkı bizi 24 saatte toplasanız 5 kere ya çağırıyor ya cağırmıyor durum böyle olunca 24 saatlik nöbetin dört saati çalışıyorum geri kalan yirmi saati burada bekliyorum arkadaşlarımı sevmiyorum çok canım sıkılıyor ne yapabilirim

Çok sıkılıyorum vaktimi nasıl gecirebilirim?
Cevapla