Tesettürüm yüzünden namaz kilmadim?

Arkadaşlar aile zoruyla kapaliyim ben açılmak istiyorum. Nesem kalmadı. Arkadaşlarım kudurq kudura egleniyor bende istiyorum ama feracemle basortumle hiç içinden gelmiyor o uzun etegimle. Cidden kendimi içinde o kadar mutsuz hissediyorum ki hergun ağlıyorum bunun için. Ailemle konuştum izin vermiyorlar. Duygularim olmasa tereddüt etmeden karşılarına çıkar aciliyorum banane sizden derim. Ama onları uzmekten hayal kırıklığına ugratmaktan korkuyorum. Daha fazla katlanamayacgim feraceli kendime. Oturduğum sıraya mıh gibi cakildim resmen ya. Etrafına negatif enerji yayiyorum resmen. Nefret ediyorum kendimden ben böyle olunca bı kaç dostum hariç kimse benimle takılmıyor tavırları falan cidden kendimi çok değersiz hissediyorum. Dışarıya çıkmıyorum tenrfuslerde öğle aralarında falan çıkamıyorum içimden grlmiyor. Herkes eğlenirken ben yüzümü gömmüş sıraya sessizce ağlıyor oluyorum sınıfta. Eskiden olsa çok nesliydim kudururdum bildiğin mutluydumda ama şimdi öyle değil şimdi tesetturluyum ve bütün mutluluğum gitti. Kendimi hiç hazır hissetmediği zamanda kapatılsın sen büyüdün denilerek. Günlerce tuvaletlerde ağladım hala daha ağlıyorum. Bugün öğle arasında namaz vardı eskisi gibi açık olsam enerjik pozitif ben olsam güle oynaya namaza gider arkadaşlarımla egleniyrdum ama şimdi... İnanbiliyormusin tesetturum yüzümden namaz kilamadim? Ne kadar absürt geliyor dimi kualaga? Ama gerçektende öyle o duruma geldim. Yerimden o uzun etekle santim oynayasim gelmiyor. Sıraya sanki mıh gibi cakildim. Ara da sıra arkadasimla konuşmam dışında pek guldugumde yok eskisi gibi somurtarak kafamı sıraya gömüyorum o kdr... Cidden çok çaresizim. Yardım edin cearetimi toplayıp ailemin karısına geçip onlara artık "hayır" demeyi ogrenmrliyim. Mümkün oldunca çabuk sürede hemde yoksa ben buyuyene kadar cidden bitik bir insan olacağım... Vesselam

Güncellemeler
+1 yıl
Ahh nerde bizdkei eski neşeee...
Tesettürüm yüzünden namaz kilmadim?
Cevapla