Herkes oyle dusunuyor. Sizce de gucsuz ve gurursuz muyum?

Gectigimiz hafta is yerimde kaza gecirdim. Havalimaninda araba carpti sikayetci oldum vs... taseron firma araciligiyla calisiyorum. bazi yoneticilerim destek oldu, bazisi carpan aracin ait oldugu firmadan cekindigi icin kostek oldu. yaya gecicinden gectigim halde frensiz sekilde kornaya basmadan carpti surucu, trafik subeden surucu hatalidir yayanin hatasi yoktur dendi. Buna ragmen beni azarlayan yoneticiler oldu. Sirket arabasiyla hastaneye giderken benim degil karsi tarafin yaninda olduklarini soyledigimde yaninda olmasak hataneye gelir miyiz seninle gelmek zorunda degildik dediler. Ben de onlara, zorundasiniz ben avmde gezerken yaralanmadim, bu bir is kazasi, bunu bana lutuf gibi sunamazsiniz mecbursunuz dedim. O yonticileri de bizim ustten baska yoneticilere sikayet ettim. Her sey olup bittikten sonra baska isler baktim ancak acik lise mezunu, BİM kasiyerlik cikisli biri olarak 12 bine yaklasan maas alabilecegim baska yer bulamadim. (Guvenligim) Birikim yapabiliyorum. Hayallerim var dil ogrenme asamasindaim. Almancayi yeterince soktugumde orada ucretsiz universiteler var, gitmek istiyorum. Anne babamdan destek alamiyorum, tek yasiyorum. Asgariyle ya da 6-7 ile gecinsem kiram 1800 lira kenara bir sey atamiyorum. Zaten onlar kasiyer sefi gibi orada yalnizca bir ustumuz cok ust yetkili degiller ve cok karsilasmiyoruz birkac haftada bir kez. Kalabalik kadroyuz. Diger guvenlikler burada calistigim icin ve hastaneye onlarla gittigim icin gurursuz oldugumu soyledi kendimi cok gucsuz hissettim. ciksam cikarim ama 12yi birakip 6ya gecsem birikim yapamiyorum bu da bu ulkeden gitmemi zorlastiracak. Hastaneye de prosedur icabi onla gittim is kazasi oldugu atlnamasin diye

Herkes oyle dusunuyor. Sizce de gucsuz ve gurursuz muyum?
Cevapla