Merhaba sitede yeniyim ve ilk sorumu soruyorum ben nasıl sosyalleşebilirim?

muhabbetim iyidir ama tanıdığım insanlara karşı

biriyle 5 6 defa görüşmem gerekiyor ki bir enerji olsun komik keyifli olduğumu söylüyorlar.

ama yeni biriyle tanışma kısmı yok bende olmuyor yani birinin bana yazması yanıma gelmesi lazım

sosyalleşmek için ne yapmalıyım? nerede nasıl ne şekilde sosyalleşebilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
bence de bu konuyu aşmam lazım
hayatım boyunca arkadaşlarım da sevgililerim olduğunda da onlar benle konuştu muhabbet etti öyle gelişti benim ilişkilerim ve arkadaşlıklarım
asosyalim çok ben çok insan da sevmiyordum yalnızlık hoşuma gidiyordu
ilk defa sosyalleşmek istiyorum daha önce buna ihtiyacım olmadığı için iletişimim zayıf kaldı insanlarla
Güncellemeler
+1 yıl
hayatım boyunca ilişkilerimde arkadaşlarım da hep onların benimle konuşmasıyla oldu
hiç benim konuşmam gerekmedi insanlarla
zaten çok insan sevmiyordum yalnızlık iyiydi
ilk defa sosyalleşmek yeni insanlarla tanışmak istiyorum.
Merhaba sitede yeniyim ve ilk sorumu soruyorum ben nasıl sosyalleşebilirim?
Cevapla