Dinimin emirlerini yerine getirmeye çalışan bir insanım, tabi hatalarımız da oluyor çok büyük olmasa da. İnşaAllah bunları da uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Yani bana göre kimse bize zorla bir şey yaptıramaz, hele ki günah olduğunu biliyorsak, uzak durmaya çalışıyorsak hiçbir şey yaptıramaz. Ama farklı durumlar olabilir tabi, yine de büyük konuşmayayım.
Valla orasini arrik yuce yararici bilir en azindan arrik 9 yasinda zavalli bir kiza tecavuz eden kendi oz evladi gibi bilinen evlatliginin karisina yani gelinine goz koyan birisine peygamberim demiyorum. Yoksa benim de maksadım daha iyi bir musluman olmakti ama aradtirinca bulduğum tek sey iğrenclik oldu maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Dinimin emirlerini yerine getirmeye çalışan bir insanım, tabi hatalarımız da oluyor çok büyük olmasa da. İnşaAllah bunları da uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Nasıl uzaklastiriosun mesela
Beni günaha iten şeylerden uzak durmaya çalışıyorum, nefsime hakim olmaya çalışıyorum.
Ya iyi niyetimizin kurbani olup gunaha battiysak napcaz
Yani bana göre kimse bize zorla bir şey yaptıramaz, hele ki günah olduğunu biliyorsak, uzak durmaya çalışıyorsak hiçbir şey yaptıramaz. Ama farklı durumlar olabilir tabi, yine de büyük konuşmayayım.
Eskiden evet muslumandim ama ne zamanki dini inceledim ondan sonra dinden çıktım.
Kafir mi oldun
Evet kafir oldum. En azindan sapik olmaktan iyidir
Ee şimdi cehennemlik kafir mi oluo sapikmi dine gore kafam karıştı benim
Valla orasini arrik yuce yararici bilir en azindan arrik 9 yasinda zavalli bir kiza tecavuz eden kendi oz evladi gibi bilinen evlatliginin karisina yani gelinine goz koyan birisine peygamberim demiyorum. Yoksa benim de maksadım daha iyi bir musluman olmakti ama aradtirinca bulduğum tek sey iğrenclik oldu maalesef
bi tek çapkınlığım var be oda olmasa tam olcak 😂
yani sokakta fiziği güzel kadın gördüğüm zaman dayanamıyorum onun haricinde bir şey olmuyor yeterli mi sence?
Göz zinası mi sadece
başka bir şey yaptığım yok gerçekten sadece güzel kadin gördüğüm zaman bakıyorum sen kaç yaşındasın?
İyi sadece bakmaksa iyi onu ileri boyuta götürenler var o zaman akibetin iyi 31 sen
91 liyim ben de gjzljden cjksam geljr mjsjn?
Bakariz
tamam
Cehennemliğiz tatlım 🤪
Seytanin sol bacagimi azrailin sol kolumu 🤣🤣🤣😉
Sol bacağı 😅
Ama tatlim moralim bozuldu simdi hani azrailin sol koluyduk
He dur doğru dedin tatlım kafa gitti bi an için kusura bakma 🤣🤣🤣
Ee Allah bizi seviomu kiz
Allah her kulunu seviyor asıl soru biz Allah'ı seviyor muyuz seviyor diyince illa o değil geniş düşünmek gerekiyor
Bn seviyorum da şu karsima cikan insanlara bak ne bileyim şükür etmeyi unuttum
Elhamdulillah diyip skeenlerdenim
İlk defa dürüstlük tebrik ediyorum herkes bunu demio
Öyle yalan yok serefsizim
Aynı zamanda inançlıyım
Hahaaaaa boş ver bizi Allah sevsin gerisi bos
Öyle kim kimi becerirse artık önüme gelene koyarım ama Allaha her zaman saygım var elhamdulillah şükürler olsun
boş ver koy gitsin zaten onlari Allah da sevmio kulada koymak duser 😉
sen kaç o zaman radarıma girme
Hahaaa neden
Bn naptim sana
Vicdan yok bende sana da koyarım üzülürsün
Hii bnde Allah sevmio diyince ondanmi koyuyo dedim başıma gelenler pismis tavuğun başına gelmez bide sen koyma aman gozunu seveyim
Ben koysam düzelirdin ama sen bilirsin
Duruma ve işe göre değişir
Mesela
Ama hayata karşı kendi kurallarım vardır yaşama stlilim ve öz değerlerim vardır her hangi bir dinden dolayı iyi insan olma çabasında değilim
Müslümanım elhamdülillah
Ikinci şık daha makul
Müslüman değilim deyip yapacağını yapanlardanım.
İnançsızım
Elhamdülillah
Eh işte inançlı
Inançlı
Değilim inanmıyorum
Cehennem mi